Michster
Legacy Member
Hoi, ik deed iets lomp.
Ik was een nieuwe map aan het maken op een externe schijf(Lacie starck), plots blijft verkenner hangen. Ik krijg verkenner maar niet afgesloten en besluit de schijf uit te zetten... Verkenner werkt terug, maar de schijf is ontoegankelijk geworden en ik kan met chkdsk :f /f het niet herstellen want het zegt dat er onvoldoende ruimte is op de schijf...
Iemand een oplossing?
Ik was een nieuwe map aan het maken op een externe schijf(Lacie starck), plots blijft verkenner hangen. Ik krijg verkenner maar niet afgesloten en besluit de schijf uit te zetten... Verkenner werkt terug, maar de schijf is ontoegankelijk geworden en ik kan met chkdsk :f /f het niet herstellen want het zegt dat er onvoldoende ruimte is op de schijf...
Iemand een oplossing?