VictorVonDoom
Legacy Member
na het spelen van een sessie rift geeft mijn scherm een medion MD30422PV (1640 op 1050 60 hz) witte flitsen. De graphische card is a GeForce 8800 GT . Ik heb de recente drivers geinstalleerd van nvidea (268.58 voor vista)
ik kan het op 70 hz zetten maar dan heb ik lagere schermgrootte . zou dat wat schelen op de flitsen ?
flitsen : scherm wordt wit dan wordt normaal. soms zijn er meerdere plitsen na elkaar. Ik kan het omzeilen door even de monitor af te zetten en aan te zetten
als hij in een 'flitsloop' zit
heeft dit met rift te maken of de instelling van nvidea drivers ?
of heeft mijn scherm het al gehad ?
het scherm is toch maar 1 jaar oud
ik kan het op 70 hz zetten maar dan heb ik lagere schermgrootte . zou dat wat schelen op de flitsen ?
flitsen : scherm wordt wit dan wordt normaal. soms zijn er meerdere plitsen na elkaar. Ik kan het omzeilen door even de monitor af te zetten en aan te zetten
als hij in een 'flitsloop' zit
heeft dit met rift te maken of de instelling van nvidea drivers ?
of heeft mijn scherm het al gehad ?
het scherm is toch maar 1 jaar oud