cecemeleke
Legacy Member
Het gaat om volgende situatie:
mijn ouders hebben ongeveer 2 maand geleden een sony led tv (weet het type niet juist) gekocht. Deze valt regelmatig zomaar ineens uit. Soms speelt hij uren zonder probleem, soms maar enkele minuten. eens hij uitgevallen is duurt het even voor hij terug wil werken. De eerste maal dat ze dit voorhadden, zijn ze bij vandenborre langsgeweest (waar ze hem gekocht hadden), en heeft mijn vader een mail naar sony gestuurd. Van den borre zou een week later een technieker sturen. Sony reageerdze pas na enkele dagen, en zijden dat hij gewoon naar de winkel van aankoop moest gaan. Toen de zogezegde technieker van van den borre er eindelijk was na bijna 2 weken, bleek het om iemand van een transport firma te gaan, die hem zou meenemen naar de herstel dienst. 2 Weken later kregen ze hem terug met de melding dat er niets mis mee was. Ons vader terug ne mail naar sony gestuurd, die doodleuk, binnen een week of 2 sturen we wel eens iemand langs. Ik had toch wel een veel betere klantenservice van sony verwacht.
Wat we al geprobeerd hebben:
tv rechtstreeks in verschillende stopcontatcen (zonder succes). Want volgens van den borre zat het probleem in de stekkerblok.
Wat kunnen we hier aan doen? Een klachtendienst van sony en van den borre vind ik niet. Kunnen ze hun geld terug eisen, of een nieuwe tv?
alvast bedankt.
mijn ouders hebben ongeveer 2 maand geleden een sony led tv (weet het type niet juist) gekocht. Deze valt regelmatig zomaar ineens uit. Soms speelt hij uren zonder probleem, soms maar enkele minuten. eens hij uitgevallen is duurt het even voor hij terug wil werken. De eerste maal dat ze dit voorhadden, zijn ze bij vandenborre langsgeweest (waar ze hem gekocht hadden), en heeft mijn vader een mail naar sony gestuurd. Van den borre zou een week later een technieker sturen. Sony reageerdze pas na enkele dagen, en zijden dat hij gewoon naar de winkel van aankoop moest gaan. Toen de zogezegde technieker van van den borre er eindelijk was na bijna 2 weken, bleek het om iemand van een transport firma te gaan, die hem zou meenemen naar de herstel dienst. 2 Weken later kregen ze hem terug met de melding dat er niets mis mee was. Ons vader terug ne mail naar sony gestuurd, die doodleuk, binnen een week of 2 sturen we wel eens iemand langs. Ik had toch wel een veel betere klantenservice van sony verwacht.
Wat we al geprobeerd hebben:
tv rechtstreeks in verschillende stopcontatcen (zonder succes). Want volgens van den borre zat het probleem in de stekkerblok.
Wat kunnen we hier aan doen? Een klachtendienst van sony en van den borre vind ik niet. Kunnen ze hun geld terug eisen, of een nieuwe tv?
alvast bedankt.