Archief - probs installeren steam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tryph

Legacy Member
hoi,

kan iemand zeggen waaraan dit probleem ligt?
als ik steam wil installeren krijgek achtereenvolgens:

Kan niet alle gegeven voor bestand \device\harddiskvolume1\valve\steam\uniwise.exe opslaan.
de gegevens zijn verloren gegaan. Deze fout kan veroorzaakt zijn door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding.
Probeer het bestand ergens anders op te slaan

(ergens anders opslaan helpt niet)

Kan niet alle gegeven voor bestand \device\harddiskvolume1\valve\steam\steam.exe opslaan.
de gegevens zijn verloren gegaan. Deze fout kan veroorzaakt zijn door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding.
Probeer het bestand ergens anders op te slaan

en dan

steam.exe (main exception): CMultiFieldBlob: failed to flush changes to memory mapped file.

iemand een idee wat dit wilt zeggen?

thx
Tryph

Tryph

Legacy Member
hoi, ik krijg hierbij nog nen error

c:\valve\steam\steam.exe is geen geldige win32-toepassing

Kan dit betekenen dat er ergens een file in windows corrupt is en dat ik of die file moet zoeken of terug moet alles herinstalleren?

Exit

Legacy Member
steaam eens opnieuw downen/installen .... (ken niets van steam, gebruik het niet)

Tomba

Legacy Member
steam heeft een D:\ partitie nodig waarop voldoende plaats is
is da het geval bij u?

Tryph

Legacy Member
Ik weet het. Past niet echt op hardware, maar het is begonnen als een hardware probleem en diene thread heb ik al gedelete.

Mijne pc werkte tot vandeweekend met 2 hd van 40 gig, 4 partities, cdrom, amd 2000, gf4400,512 ram

Ik heb vandeweekend een DVDwriter en 512 ram bijgestoken en plots ging alles heel traag (30 minuten voor pc op te starten)
1 hdd bleek kapot te zijn.

Steam, wat je nodig hebt voor HL2 te spelen, werkte niet meer en ik slaag er dus niet meer in van het opnieuw te installeren.

met dat het dus software, hardware en hl2 betreft, had ik op https://www.beyondgaming.be/archive...llexe-is-geen-geldige-win32-toepassing.283746 ook al gepost.

Ik heb dus nog 2 partities nu, maar er noemt geen enkele D. Of was dit maar een voorbeeld?

Tryph

Legacy Member
wat ook niet lukt is HL2 verwijderen.
Zelf niet via Software. Dan stop de PC en krijg ik den error:
"de I/O bewerking is afgebroken vanwege het aflsuiten van een thread of vanwege een opdracht van een toepassing"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan