spl3nd!d
Legacy Member
Hallo,
Ik merkte toen ik ctrl-alt-del deed, dat mijn processorgebruik op 100% stond, en fysiek geheugen op 34
Als ik hetzelfde doe op mijn andere pc is het ene 1 tot 3 %, en andere rond 30.
Ik merk ook dat mijn pc gelijk beetje slomer gaat, games meer laggen en dat de ventilator meer lawaai maakt dan voordien.
Iemand enig idee hoe dit komt? En vooral, hoe je het kan reduceren?
Er runnen trouwens gemiddeld 1114 processen -.- ,waaronder enorm veel Toshiba (merk pc) (stuur)programma's, maar ik weet totaal niet welke belangrijk zijn en welke niet.
Ik hoop trouwens dat ik deze post in de juiste subklasse heb gezet
Alvast bedankt
Ik merkte toen ik ctrl-alt-del deed, dat mijn processorgebruik op 100% stond, en fysiek geheugen op 34
Als ik hetzelfde doe op mijn andere pc is het ene 1 tot 3 %, en andere rond 30.
Ik merk ook dat mijn pc gelijk beetje slomer gaat, games meer laggen en dat de ventilator meer lawaai maakt dan voordien.
Iemand enig idee hoe dit komt? En vooral, hoe je het kan reduceren?
Er runnen trouwens gemiddeld 1114 processen -.- ,waaronder enorm veel Toshiba (merk pc) (stuur)programma's, maar ik weet totaal niet welke belangrijk zijn en welke niet.
Ik hoop trouwens dat ik deze post in de juiste subklasse heb gezet

Alvast bedankt

