maas
Legacy Member
Hallo iedereen, even een vraagje.
Ik heb hier een HDD liggen van 230GB 7200RPM, ik wou hem gebruiken als een
2de HDD om filmpjes van fraps er op te recorden, omdat ik anders veel te veel lag spikes krijg (HDD is niet snel genoeg).
Nu heb ik op het internet dingen over de RAID0 setup gelezen, en ik denk dat het mijn probleem zou verhelpen,
maar daar ben ik niet zo zeker over. Dus om verloren moeite te besparen, vraag ik even of het wel een goed idee is
om de HDD's in RAID0 te zetten, verhelpt dat mijn lag spike probleem wel.
Even kort:
Lag spike probleem in fraps:
RAID1 of RAID0, welke is het best? (preference goes to RAID0)
Alvast bedankt
Ik heb hier een HDD liggen van 230GB 7200RPM, ik wou hem gebruiken als een
2de HDD om filmpjes van fraps er op te recorden, omdat ik anders veel te veel lag spikes krijg (HDD is niet snel genoeg).
Nu heb ik op het internet dingen over de RAID0 setup gelezen, en ik denk dat het mijn probleem zou verhelpen,
maar daar ben ik niet zo zeker over. Dus om verloren moeite te besparen, vraag ik even of het wel een goed idee is
om de HDD's in RAID0 te zetten, verhelpt dat mijn lag spike probleem wel.
Even kort:
Lag spike probleem in fraps:
RAID1 of RAID0, welke is het best? (preference goes to RAID0)
Alvast bedankt