tossy
Legacy Member
ik weet ni of dat ik het wel op dees deel van het forum moet vragen, maar ik doen het toch maar 
ik heb hier 512ddr 400mhz, maar ik moet da op 333mhz zetten want anders crashed freezed mijn scherm altijd na een bepaalde tijd en kan ik niets anders doen dan resetten. op 333mhz heb ik dat niet dus ik heb da maar daarop gezet.
nu heb ik onlangs cpu-z geinstalt omdat ik ewa bezig was met oc'en. nu na ewa te kloten me diene proggie heb ik gezien dat mijn frequentie op 182.7 staat en 182.7*2=365.4 ma alle pakt nu 366 voor de gemakkelijkheid. nu daaronder staat FSB
RAM en daarbij staat FSB + 33mhz en 366-33=333mhz volgens mij toch
hier heb ik er ne pic van.
nu wil ik eens weten ofda dat normaal is en als da niet normaal is kan dat dan daarom zijn dat mijn ram op 400mhz freezed? want als hem bij 400 nog nekeer 33 bijdoet heb ik al 433 en ik denk niet die ram daarvoor geschikt is.
pc specs:
amd 2200+
512 ddr 333mhz cl2.5
abit kd7 (kan normaal 400mhz ram aan)

ik heb hier 512ddr 400mhz, maar ik moet da op 333mhz zetten want anders crashed freezed mijn scherm altijd na een bepaalde tijd en kan ik niets anders doen dan resetten. op 333mhz heb ik dat niet dus ik heb da maar daarop gezet.
nu heb ik onlangs cpu-z geinstalt omdat ik ewa bezig was met oc'en. nu na ewa te kloten me diene proggie heb ik gezien dat mijn frequentie op 182.7 staat en 182.7*2=365.4 ma alle pakt nu 366 voor de gemakkelijkheid. nu daaronder staat FSB
RAM en daarbij staat FSB + 33mhz en 366-33=333mhz volgens mij toch
hier heb ik er ne pic van.
nu wil ik eens weten ofda dat normaal is en als da niet normaal is kan dat dan daarom zijn dat mijn ram op 400mhz freezed? want als hem bij 400 nog nekeer 33 bijdoet heb ik al 433 en ik denk niet die ram daarvoor geschikt is.
pc specs:
amd 2200+
512 ddr 333mhz cl2.5
abit kd7 (kan normaal 400mhz ram aan)


ad: