Archief - rare dingen met me pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
kijk naar beneden!

Hallo Iedereen ik heb een probleem met mijn computer

Sindsdien ik hem uit de Computerwinkel heb gehaald waar ze hem vermaakt hebben na een virus, kan ik niet meer deftig dingen installeren.

Ik speel graag Fifa en Guild wars en wou die 2 game's installeren
Ik wou die games installeren nadat ik Wat Rondgesurft heb op het internet.
Dus ik wou Fifa installeren en er staat sluit alle actieve progamma's Terwijl alles gesloten is,


Dan met Guild wars,Dat kan ik installeren maar na een update Zoals embark beach dan staat er connecting to ...Net, dan staat er downloading en dan staat er een rood scherm met Niet genoeg plek op mijn harde schijf (er staat meer dan 70 GB op)
en of het in de juiste harde schijf

hopelijk staat dit nu in het meer nederlands

Kan iemand antwoorden op deze vragen? Dank je

Edit kijk naar onder heb daar een grotere beschrijving geschreven

Musk

Legacy Member
Zou ge het misschien eerst eens in het nederlands willen posten?

Metteh

Legacy Member
Misschien is terug naar de winkel gaan en zeggen dat ze hem tegoei inorde moeten maken ? :s En al zeker als ge dervoor hebt moeten betalen.

Uw omschrijving is mij te cryptisch om er een echt probleem uit op te maken.

MmoRpgGuy

Legacy Member
ok zal morgen eens gaan naar die computerwinkel en eens zeggen

Exit

Legacy Member
eens een herstelpunt nemen naar enkele dagen/week geleden en test dan nog eens

Metteh

Legacy Member
Exit zei:
eens een herstelpunt nemen naar enkele dagen/week geleden en test dan nog eens

Mja ge moet eerst ook weten wat ze in de winkel hebben gedaan. Als ze echt virussen hebben verwijderd en je doet systeemherstel dan bestaat de kans dat de virussen/spyware ook terug zijn. En als ge ergens uw pc binnen doet moeten ze ook zien dat alles tegoei terug werkt.

MmoRpgGuy

Legacy Member
ben gegaan naar die winkel en die zegt dat ik mijn pc terug moet binnen doen zou ik niet beter naar een andere pc winkel gaan voor hem te vermaken

Plorex

Legacy Member
Die gaan hoogst waarschijnlijk ook zeggen dat je pc binnen moet, blijf gewoon bij deze om hem te "vermaken".
Ik betwijfel het trouwens of je hem bij een andere winkel gratis kan laten maken.

Exit

Legacy Member
murder inc zei:
Mja ge moet eerst ook weten wat ze in de winkel hebben gedaan. Als ze echt virussen hebben verwijderd en je doet systeemherstel dan bestaat de kans dat de virussen/spyware ook terug zijn. En als ge ergens uw pc binnen doet moeten ze ook zien dat alles tegoei terug werkt.

als het ze goed gedaan hebben zullen de scanners die het gewist hebben ook de herstelpunten gescanned hebben

The Monopoly Guy

Legacy Member
Ben ik hier de enige die herstelpunten afzet dan?
Ik formatteer liever mn HD dan met die dingen te klooien tbh
Misschien dat OP dit beter ook kan doen?
But then again, als hij zijn pc voor een virus moest binnendoen gaat dat misschien zijn petje te boven

MmoRpgGuy

Legacy Member
opnieuw een raar dingetje

heb gemerkt als ik terwijl online game's speel dat er soms op komt te staan : onvoldoende virtueel geheugen wat betekend dat

mdgf

Legacy Member
Dat betekent dat je ram geheugen volledig volzit en je pc overgeschakeld is op virtueel geheugen (op je harde schijf) en nog altijd niet toekomt. Kijk eens in taakbeheer hoeveel geheugen je hebt en welke programmas die volledig gebruiken.

MmoRpgGuy

Legacy Member
atm zit gewoon op internet geheugengebruik: 557/1263MB cpu gebruik 4% en processen 48

kreed dit als ik lotro speelde


33nuxae.jpg


morgen breng ik de pc binnen

dus ik leg het nu een keer uit:

pc is van 2003

ik lagg als ik lotro speel en er komt dingen op van onvoldoende virtueel geheugen
kan geen games installen (moet 1 helft installeren dan weer herstarten want pc laggt)
is bij fifa 07 - guild wars - uefa champions league 05-06 -gta san andreas - en nog een shooter
zit gewoon op internet duw op ctrl alt del cpu gebruik is atm 2-15% geheugengebruik 548/1263MB (toen ik op ctrl alt del duwde was het 84%)

dit gebeurde na een virus (met zo een reclame dat ik een virusscanner moest kopen voor 70 euro ofzo bracht hem binnen en sindsdien heb ik dit probleem)
ik wil weer deftig gamen want ik kon zonder probleem Wow spelen nu kan ik zelfs guild wars(heb ik gepseeld) niet deftig spelen met grote laggs in , in lotro hetzelfde
als je iets niet verstaat zeg het dan

dus mijn vraag wat is het probleem :unsure:

videokaart is is geforce fx5200 de rest i donno
ram geheugen kapot?

dankje voor de aandacht

mdgf

Legacy Member
Ik zou gewoon eens je complete pc formateren en een maagdelijke windows installeren, maar dat kun je beter niet zelf doen, want je kent er overduidelijk niks van (no offence).

Een pc van 2003 is ook gewoon nogal antiek.

MmoRpgGuy

Legacy Member
mdgf zei:
Ik zou gewoon eens je complete pc formateren en een maagdelijke windows installeren, maar dat kun je beter niet zelf doen, want je kent er overduidelijk niks van (no offence).

Een pc van 2003 is ook gewoon nogal antiek.


wat is formateren? :D

en welke windows raad je aan? heb atm windows xp

mdgf

Legacy Member
Alles van je harde schijf smijten (inclusief windows) en van 0 herbeginnen.

Voor zo'n oud beestje is windows xp de enige deftige keuze (van microsoft wel te verstaan, maar als je wat games wilt spelen (alhoewel dat met die grafische kaart al een hele opgave zal zijn) heb je niet veel keuze).

MmoRpgGuy

Legacy Member
mdgf zei:
Alles van je harde schijf smijten (inclusief windows) en van 0 herbeginnen.

Voor zo'n oud beestje is windows xp de enige deftige keuze (van microsoft wel te verstaan, maar als je wat games wilt spelen (alhoewel dat met die grafische kaart al een hele opgave zal zijn) heb je niet veel keuze).


en hoeveel zal dat kosten ongeveer denk je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan