Archief - Rivatuner; help gevraagd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghostblade

Legacy Member
weet er iemand hoe ik moet overclokken met Rivatuner (kheb al op het internet gezocht maar niets gevonden)
ik heb enkele screens op het internet gezet
maar zoals je op 1 van de foto's kan zien kan ik niet OCen
ja kan mss wel OCen maar weet niet hoe en da is dus mijn vraag
users.telenet.be/vaneenoo
de screens met Riva tuner op zijn dus die screens

brechtvm

Legacy Member
ghostblade zei:
weet er iemand hoe ik moet overclokken met Rivatuner (kheb al op het internet gezocht maar niets gevonden)
ik heb enkele screens op het internet gezet
maar zoals je op 1 van de foto's kan zien kan ik niet OCen
ja kan mss wel OCen maar weet niet hoe en da is dus mijn vraag
users.telenet.be/vaneenoo
de screens met Riva tuner op zijn dus die screens

bij die schuifbalkjes gewoon naar rechts slépen...
dan veranderd uw speed (core en/of mem)
en dan moet je zelf kijken of je bij games enzo ARITIFACTS ziet (witte spikkels enzo)
greetz

krisse

Legacy Member
Bij mijne 6800gt gaat da ook ni met rivatuner, bij mijne gf4 ging da wel

dus rivatuner ondersteunt imo sommige kaarten niet denk ik

ghostblade

Legacy Member
kdenk dat ik het gevonden heb bedankt voor de help mensen

ghostblade

Legacy Member
eh moest op een Knop beneden drukken en dan kwam ik op een pagina waar ik wel kon overklokken
maar kwerk eigelijk liever met ATI tool omdat je dan terwijl ook al kan testen op artifacts en bij Riva Tuner niet :'(
pff kga toch binnen kort mijn nieuwe praaltje hebbe (X800XT PE)

ghostblade

Legacy Member
offtopic: maar weet er hiet ook ieman hoe ik mijn Intel Pentium 4 3.2 ghz HT kan ocen
als ik in de bios zit wat moet ik dan allemaaal aan klikken
ik heb al een miniscul beetje kunnen wteaken via Intel Desktop Control Center maar verder dan +4.0 gaat niet

ghostblade

Legacy Member
met die stiky ben ik niets er staar is Lockt maar ... en ban der noegabolle mee

Sacristar

Legacy Member
gewoon uw fsb waarde met stapkes van 5 omhoog doen en testen of ie stabiel draait.

zien dat uw agp/pci op 66,66/33,33 staat.

moest het zijn dat je geheugen niet mee kan zet je gewoon je geheugen asynchroon met de cpu/dram divider.

btw, welk bord hebt ge? asus en abit en misschien andere ook hebben in hun nieuwste biossen de mogelijkheid voor 3.2 and up prescotts op een multiplier van 14 te zetten. dan kunt ge hogere max fsb halen.

ghostblade

Legacy Member
is 865PE chipset anders kan ik mijn Hyper Threading niet gebruiken op mijn CPU
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan