Syntraxx
Legacy Member
Hallo,
ik ben van plan een router te installeren op mijn kot om draadloos internet te hebben. Echter, het internet werkt via het MAC-adres: ik bedoel: enkel mijn PC werkt op mijn lijn, want ik heb mijn MAC-adres in het begin van het jaar moeten doorgeven.
Hoe moet dat nu als ik een router installeer?
ik ben van plan een router te installeren op mijn kot om draadloos internet te hebben. Echter, het internet werkt via het MAC-adres: ik bedoel: enkel mijn PC werkt op mijn lijn, want ik heb mijn MAC-adres in het begin van het jaar moeten doorgeven.
Hoe moet dat nu als ik een router installeer?