bjornusken
Legacy Member
Beste 9'livers
Ik heb paar dagen geleden de Samsung HT-C450 gekocht.
Ik ben er zeer tevreden van, maar ik had enkele vraagjes hierover.
Hij staat op mijn kamer, alle boxen aangesloten (momenteel speel ik enkel radio via deze home cinema) vandaag ga ik mijn PS3 erop aansluiten, maar wat me gisteren opviel was dat ik niet veel 'bass' van mijn subwoofer kreeg... Via de afstandsbediening kun je wel een equalizer en een power bass instellen, maar dan nog merk ik niet veel verschil.
Kan iemand me vertellen hoe ik de bass beter (of harder) kan instellen?
Ik heb ook een Logitech Z4 in mijn kamer en met deze subwoofer heb ik VEEL meer controle en VEEL meer geluid over mijn bass...
Misschien is het niet de bedoeling dat je met een home cinema de bass vollen bak kunt zetten (het is mijn eerste home cinema dus heb er niet veel ervaring mee...)
Of kan ik het oplossen om er een versterker bij te gebruiken of hoe werkt dat eigenlijk bij een home cinema?
De home cinema heeft 500W en dat vond ik toch redelijk wat
In ieder geval, alvast bedankt e manne en vrouwen
Grtz
Ik heb paar dagen geleden de Samsung HT-C450 gekocht.
Ik ben er zeer tevreden van, maar ik had enkele vraagjes hierover.
Hij staat op mijn kamer, alle boxen aangesloten (momenteel speel ik enkel radio via deze home cinema) vandaag ga ik mijn PS3 erop aansluiten, maar wat me gisteren opviel was dat ik niet veel 'bass' van mijn subwoofer kreeg... Via de afstandsbediening kun je wel een equalizer en een power bass instellen, maar dan nog merk ik niet veel verschil.
Kan iemand me vertellen hoe ik de bass beter (of harder) kan instellen?
Ik heb ook een Logitech Z4 in mijn kamer en met deze subwoofer heb ik VEEL meer controle en VEEL meer geluid over mijn bass...
Misschien is het niet de bedoeling dat je met een home cinema de bass vollen bak kunt zetten (het is mijn eerste home cinema dus heb er niet veel ervaring mee...)
Of kan ik het oplossen om er een versterker bij te gebruiken of hoe werkt dat eigenlijk bij een home cinema?
De home cinema heeft 500W en dat vond ik toch redelijk wat
In ieder geval, alvast bedankt e manne en vrouwen

Grtz