flyingdutchman
Legacy Member
Omdat iedereen nu eindelijk eens wilt weten hoe dat zit, raad ik iedereen met een SSD aan om hier aan mee te doen. Ook mensen die nooit problemen hebben gehad. Het is in 5 minuten gebeurd.
Het betreft een initiatief van iemand van Tweakers.net. U kunt zijn relaas hier lezen.
Het komt er in feite op neer dat het tijd wordt dat we eens een fatsoenlijke survey hebben met een zo groot mogelijke sample size, om het zo betrouwbaar mogelijk te maken.
Vul deze Survey in alle eerlijkheid in en verspreid hem op je favoriete forums.
Klik hier.
Dit is niet van mij, noch heb ik dit bedacht oid, just trying to help a brother out.
Het betreft een initiatief van iemand van Tweakers.net. U kunt zijn relaas hier lezen.
Het komt er in feite op neer dat het tijd wordt dat we eens een fatsoenlijke survey hebben met een zo groot mogelijke sample size, om het zo betrouwbaar mogelijk te maken.
Vul deze Survey in alle eerlijkheid in en verspreid hem op je favoriete forums.
Klik hier.
Dit is niet van mij, noch heb ik dit bedacht oid, just trying to help a brother out.
( boot soms als "SANDFORCE" ipv "vertex 2" => OS kan dus niet worden ingeladen ) 


