Mo²
Legacy Member
dus het probleem is dus een paar dagen geleden begonnen toen ik men stuurknuppel in de USB stick stak detecteerde hij em niet maar toen ik de SERIAL gebruikte detecteerde hij hem wel dus dat was al in orde... maar toen ik de drivers wou installeren gaf ie me een fout:
om te checken of het met men pc lag of aan de stuurknuppel probeerde ik hem op men 2de pc en daar kreeg ik dezelfde fout! maar nu twijfel ik echt of het nu aan de software van de stuurknuppel ligt of aan men stuurknuppel zelf! Grtz
om te checken of het met men pc lag of aan de stuurknuppel probeerde ik hem op men 2de pc en daar kreeg ik dezelfde fout! maar nu twijfel ik echt of het nu aan de software van de stuurknuppel ligt of aan men stuurknuppel zelf! Grtz