Benebol
Legacy Member
IK heb sinds gisteren een nieuwe audiosysteem, nl. Z506 van Logitech
Nu heb ik dit vandaag aangesloten, maar als ik surround testen uitvoer of deze via windows wil configureren komt er geen geluid uit men achterste speakers.
Heeft iemand hier een idee over wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Nu heb ik dit vandaag aangesloten, maar als ik surround testen uitvoer of deze via windows wil configureren komt er geen geluid uit men achterste speakers.
Heeft iemand hier een idee over wat de oorzaak zou kunnen zijn?