memepete
Legacy Member
Jow,
ik heb sinds zes maand een zelf in elkaar gestoken systeem,maar ik vind dat de temp van men cpu te hoog wordt. Dit zijn men specs : P4 2.8 Ghz Prescott met 1 mb cache (boxed cooler),abit ic 7 moederbord,1 gieg ram op 400 mhz (dual channel), Radeon 9600 XT-vivo 256 ddr,creative audigy 2 ls,120 gig schijf,2 coolers op de case,een actieve cooling op het moederbord. Men cpu idled op 54 graden. Is dit normaal ? Kan het zijn dat met koelingspasta (nu heb ik gewoon een plakkertje met pasta gebruikt) de temp lager krijg ? bij het game loopt dit op tot 60 grade of iets meer,nogth ans geeft de pc geen kik wnr ik games zoals medal of honor pacific assault in full option draai. Als iemand wat tips heeft om deze temp wat lager te krijgen zou ik deze graag horen
.Alvast bedankt
ik heb sinds zes maand een zelf in elkaar gestoken systeem,maar ik vind dat de temp van men cpu te hoog wordt. Dit zijn men specs : P4 2.8 Ghz Prescott met 1 mb cache (boxed cooler),abit ic 7 moederbord,1 gieg ram op 400 mhz (dual channel), Radeon 9600 XT-vivo 256 ddr,creative audigy 2 ls,120 gig schijf,2 coolers op de case,een actieve cooling op het moederbord. Men cpu idled op 54 graden. Is dit normaal ? Kan het zijn dat met koelingspasta (nu heb ik gewoon een plakkertje met pasta gebruikt) de temp lager krijg ? bij het game loopt dit op tot 60 grade of iets meer,nogth ans geeft de pc geen kik wnr ik games zoals medal of honor pacific assault in full option draai. Als iemand wat tips heeft om deze temp wat lager te krijgen zou ik deze graag horen

Thx aan iedereen
(is wel 3ghz )
. Hmm diene bios flashe is mss wel is een idee,heb abit zo'n progske gevonden daarvoor. Ma alst blijft gaak gewoon is terug na de winkel nieuwe cooling vragen (garantie
),khoor precies toch iets raars