jacky91
Legacy Member
Heey,
Ik heb sinds enige tijd fibernet40. Dat werkte de vorige maanden perfect maar is sinds het begin van deze week problematisch geworden.
De klachten zijn vooral traag streamende filmpjes (Youtube) en sommige websites die merkbaar trager gaan. Ik heb wat opgezocht en vond dat je je DNS moest wijzigen, ook dit hielp niet. Daarna naar telenet gebeld maar ook die konden niet helpen (?) mits de speedtest 37mbs haalde. Iemand hier raad mee?
Greetz Jacky
Ik heb sinds enige tijd fibernet40. Dat werkte de vorige maanden perfect maar is sinds het begin van deze week problematisch geworden.
De klachten zijn vooral traag streamende filmpjes (Youtube) en sommige websites die merkbaar trager gaan. Ik heb wat opgezocht en vond dat je je DNS moest wijzigen, ook dit hielp niet. Daarna naar telenet gebeld maar ook die konden niet helpen (?) mits de speedtest 37mbs haalde. Iemand hier raad mee?
Greetz Jacky