Gurt11
Legacy Member
Hallo 9lives!
Vlug vraagje:
Iemand een idee of in het verre Limburg (Diepenbeek) Fibernet goed beschikbaar is? Iemand ervaring met fibernet vs. dsl? En het overschakelen van Scarlet naar Telenet?
We zijn nu bij Scarlet, maar in deze regio is er nog geen vdsl lijn van hun beschikbaar. Resultaat: 4,02 mb/s dl en 0,43 mb/s upl. volgens speedtest.net
rofl
(volgens scarlet 4,6mb/s)
Ook hebben we net een nieuwe router. (TP-Link TL-WR1043ND) Gekocht in de hoop dat het trage internet daaraan zou liggen. Helaas dus. Wireless is alles '
'
Iemand advies? ^^
Bedankt!
Vlug vraagje:
Iemand een idee of in het verre Limburg (Diepenbeek) Fibernet goed beschikbaar is? Iemand ervaring met fibernet vs. dsl? En het overschakelen van Scarlet naar Telenet?
We zijn nu bij Scarlet, maar in deze regio is er nog geen vdsl lijn van hun beschikbaar. Resultaat: 4,02 mb/s dl en 0,43 mb/s upl. volgens speedtest.net
rofl
(volgens scarlet 4,6mb/s)Ook hebben we net een nieuwe router. (TP-Link TL-WR1043ND) Gekocht in de hoop dat het trage internet daaraan zou liggen. Helaas dus. Wireless is alles '
'Iemand advies? ^^
Bedankt!
