caryntjen
Legacy Member
We zijn verhuist en daarbij hoorde een upgrade van Telenet internet naar een Telenet Shake voor internet (Fibernet 40), telefonie en digitale tv. Vroeger moesten we via onze eigen router gebruik maken om zo draadloos op het internet te kunnen surfen. Nu met de nieuwe modem die Telenet heeft geïnstalleerd is het niet nodig dus wordt de router overbodig. Behalve voor mijn printer. Mijn router is een USRobotics Wireless MAXg Router (USR5465) en daarbij zit een usb poort om mijn HP PSC 1410 op aan te sluiten. Hierdoor kan ik 'draadloos' printer.
Maar sinds de nieuwe modem van Telenet wilt mijn router geen connectie maken met het internet, waardoor ik natuurlijk niet draadloos kan printen
. De router is natuurlijk verbonden met de modem/router van Telenet.
Swat ik heb natuurlijk eerst wat gegoogled en geprobeert om statische ip enzo te proberen, was gefaald waardoor ik eerst niet op mijn router kon omdat de standaard gateway verdwenen was. Swat na veel zoeken kan ik terug op de router
applause
; nu vroeg ik mij af hoe ik dit kan oplossen. (Mss deed ik ook iets verkeerd).
En ik ga er vanuit als mijn router het Internet detecteert dan zou het printen ook moeten lukken.
Alle suggesties/ervaringen zijn welkom
.
Alvast bedankt!
Maar sinds de nieuwe modem van Telenet wilt mijn router geen connectie maken met het internet, waardoor ik natuurlijk niet draadloos kan printen
. De router is natuurlijk verbonden met de modem/router van Telenet.Swat ik heb natuurlijk eerst wat gegoogled en geprobeert om statische ip enzo te proberen, was gefaald waardoor ik eerst niet op mijn router kon omdat de standaard gateway verdwenen was. Swat na veel zoeken kan ik terug op de router
applause
; nu vroeg ik mij af hoe ik dit kan oplossen. (Mss deed ik ook iets verkeerd).En ik ga er vanuit als mijn router het Internet detecteert dan zou het printen ook moeten lukken.
Alle suggesties/ervaringen zijn welkom
.Alvast bedankt!