ComputerVISTA
Legacy Member
Ik heb gisteren een 3.0 prescott in men mobo geduuwd en der men zalman 7000 acu op gezet. Alles ging goed en had temps stock van onder de 30°
Met het oc'en naar 3.6 en meer gaat ie iets boven de 40 hangen en zo... Gisteren nog stevig gebencht en niks aan de hand.
Nu vndaag loopt hij plots stock @ 47 graden? Wat kan er gebeurt zijn? hij lijkt niet scheef te hangen of zo....
Met het oc'en naar 3.6 en meer gaat ie iets boven de 40 hangen en zo... Gisteren nog stevig gebencht en niks aan de hand.
Nu vndaag loopt hij plots stock @ 47 graden? Wat kan er gebeurt zijn? hij lijkt niet scheef te hangen of zo....