Archief - ten einde raad - geen beeld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hairydruidy

Legacy Member
Ik kreeg paar maanden terug plots geen beeld meer op men pci-e kaart (hd 4870 1gb)
ik kreeg wel nog eventjes beeld op men onboard kaart na af en toe eens aan die poort te trekken (die was beetje kapot)

nu heb ik een nieuw moederbord daar ook geen beeld, zowel onboard als pci-e
heb het speakertje aangekoppeld op de boot, geen enkel signaal
moederbord is nieuw en was getest in de online winkel want daar hadden ze nieuwste bios geinstalleerd.
andere ram latjes gebruikt, geen result
ja, alle kabels zijn aangesloten op moederbord zowel 24pin als 4pin
Ben dan uiteindelijk maar eens naar een winkel gegaan omdat ik wou zeker zijn dat het men processor niet was, die zeide "processor dood", de volgende dag als ik weer kwam.
Ik dus nieuwe processor gekocht met een andere cooling, vandaag alles toegekomen en geinstalleerd, nog steeds geen beeld.

Zit nu al bijna 3 maand zonder beeld. Ja men beeldscherm werkt want ik speel er met men 360 op.
Heb ook al men nonkel zijn scherm gebruikt om te testen en men ma haar scherm.

Wat ik wel merk is dat men cpu cooler zen fan niet draait terwijl alle andere fans wel draaien (de stock cooler draaide wel hiervoor)

edit: tof tof, nu kan ik zelf men pc nimmer opstarte, zonder men reserve voeding te gebruike, gebruikte men normale voeding draaide voor 10 minute -> boem -> niets meer

Bill

Legacy Member
Misschien is het de voeding al de hele tijd?

Is alles in orde nu met de reserve voeding?

laloo

Legacy Member
en welke voeding heb je? en welk moederbord? meer info aub dan kunnen andere mensen jou meschien beter helpen :)

hairydruidy

Legacy Member
had eerst een asrock k10n78-1394, dan getest op mijn ASUS M4A78-E, en dan op men nonkel zijn: ASUS M4A785-M

zogezegd kapotte cpu (amd phenomII 965 be, de nieuwe is dezelfde, die van men nonkel, amd phenom II 955)

sapphire hd4870 1gb ram, en de 3 onboard moederborde (ook gestest)

4x1gb 667mhz brandless, maar werkte wel, 2x 1066mhz ram (ik weet dat de 1066mhz niet gaat op het moederbord van men nonkel, dat is max 800 (kingston reaper x)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan