hairydruidy
Legacy Member
Ik kreeg paar maanden terug plots geen beeld meer op men pci-e kaart (hd 4870 1gb)
ik kreeg wel nog eventjes beeld op men onboard kaart na af en toe eens aan die poort te trekken (die was beetje kapot)
nu heb ik een nieuw moederbord daar ook geen beeld, zowel onboard als pci-e
heb het speakertje aangekoppeld op de boot, geen enkel signaal
moederbord is nieuw en was getest in de online winkel want daar hadden ze nieuwste bios geinstalleerd.
andere ram latjes gebruikt, geen result
ja, alle kabels zijn aangesloten op moederbord zowel 24pin als 4pin
Ben dan uiteindelijk maar eens naar een winkel gegaan omdat ik wou zeker zijn dat het men processor niet was, die zeide "processor dood", de volgende dag als ik weer kwam.
Ik dus nieuwe processor gekocht met een andere cooling, vandaag alles toegekomen en geinstalleerd, nog steeds geen beeld.
Zit nu al bijna 3 maand zonder beeld. Ja men beeldscherm werkt want ik speel er met men 360 op.
Heb ook al men nonkel zijn scherm gebruikt om te testen en men ma haar scherm.
Wat ik wel merk is dat men cpu cooler zen fan niet draait terwijl alle andere fans wel draaien (de stock cooler draaide wel hiervoor)
edit: tof tof, nu kan ik zelf men pc nimmer opstarte, zonder men reserve voeding te gebruike, gebruikte men normale voeding draaide voor 10 minute -> boem -> niets meer
ik kreeg wel nog eventjes beeld op men onboard kaart na af en toe eens aan die poort te trekken (die was beetje kapot)
nu heb ik een nieuw moederbord daar ook geen beeld, zowel onboard als pci-e
heb het speakertje aangekoppeld op de boot, geen enkel signaal
moederbord is nieuw en was getest in de online winkel want daar hadden ze nieuwste bios geinstalleerd.
andere ram latjes gebruikt, geen result
ja, alle kabels zijn aangesloten op moederbord zowel 24pin als 4pin
Ben dan uiteindelijk maar eens naar een winkel gegaan omdat ik wou zeker zijn dat het men processor niet was, die zeide "processor dood", de volgende dag als ik weer kwam.
Ik dus nieuwe processor gekocht met een andere cooling, vandaag alles toegekomen en geinstalleerd, nog steeds geen beeld.
Zit nu al bijna 3 maand zonder beeld. Ja men beeldscherm werkt want ik speel er met men 360 op.
Heb ook al men nonkel zijn scherm gebruikt om te testen en men ma haar scherm.
Wat ik wel merk is dat men cpu cooler zen fan niet draait terwijl alle andere fans wel draaien (de stock cooler draaide wel hiervoor)
edit: tof tof, nu kan ik zelf men pc nimmer opstarte, zonder men reserve voeding te gebruike, gebruikte men normale voeding draaide voor 10 minute -> boem -> niets meer
