mrshadow1
Legacy Member
Ik nu fibernet 60, vroeger had ik een router tussen de 2 pc's en de modem hangen.
Maar nu het ik aan de fibernetmodem genoeg poorten om de 2 pc's rechtstreeks op de modem aan te sluiten.
Vroeger had ik tussen de 2 pc een netwerkje gemaakt.
Nadat de modem vervangen is door ene die de fibernet snelheid aankan, is het thuis netwerk weg.
Wat is er mis en hoe kan ik dit oplossen?
Maar nu het ik aan de fibernetmodem genoeg poorten om de 2 pc's rechtstreeks op de modem aan te sluiten.
Vroeger had ik tussen de 2 pc een netwerkje gemaakt.
Nadat de modem vervangen is door ene die de fibernet snelheid aankan, is het thuis netwerk weg.
Wat is er mis en hoe kan ik dit oplossen?