Jeffrey187
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik heb gisteren iets doms gedaan, toen ik mijn bestanden van mijn tomtom aan het kopieren was (terug naar de tomtom aan het plaatsen) heb ik perongeluk de verkeerde kabel uitgetrokken en toen ik dat zag heb ik hem snel terug ingestoken, voor de rest heeft hij alles gekopieerd maar toen ik de tomtom aandeed bleef hij hangen op het begin scherm. via de reset knop en dergelijke doet hij niets, wie kan helpen?
Ik heb gisteren iets doms gedaan, toen ik mijn bestanden van mijn tomtom aan het kopieren was (terug naar de tomtom aan het plaatsen) heb ik perongeluk de verkeerde kabel uitgetrokken en toen ik dat zag heb ik hem snel terug ingestoken, voor de rest heeft hij alles gekopieerd maar toen ik de tomtom aandeed bleef hij hangen op het begin scherm. via de reset knop en dergelijke doet hij niets, wie kan helpen?