Jeroen07
Legacy Member
Met de grootste wielerklassiekers van't jaar op komst kan dit wel interessant worden...
Heb wat opzoekwerk gedaan en kan je met dit:
http://shop.conrad.be/multimedia/tv-ontvangst/antennes/dvb-t-antennes/940839.html
Of dit:
http://www2.conrad.be/goto.php?artikel=370887
en een scherm dat DVB-T kan ontvangen, in je auto naar televisie kijken? Gaat dat deftig beeld geven?
Heb wat opzoekwerk gedaan en kan je met dit:
http://shop.conrad.be/multimedia/tv-ontvangst/antennes/dvb-t-antennes/940839.html
Of dit:
http://www2.conrad.be/goto.php?artikel=370887
en een scherm dat DVB-T kan ontvangen, in je auto naar televisie kijken? Gaat dat deftig beeld geven?
