Banana Freak
Legacy Member
ik zit op kot en heb kotnet via telenet. In mn muur zit zo'n bakske waar ik internet uit haal en waar ik een coax kan op aansluiten. In mn pc zit een tv-tuner kaart die ik heb verbonden met die coax aansluiting. Nu is het probleem dat ik enkel France2 en discovery met heel slechte kwaliteit kan vinden in windows media center.
Is het niet mogelijk om via deze manier één en canvas te ontvangen?
Is het niet mogelijk om via deze manier één en canvas te ontvangen?