Dries590
Legacy Member
Beste 9livers,
Ik heb net een nieuwe pc (desktop) gekocht en zit nu met het probleem dat hij geen verbinding kan maken met ons draadloos netwerk.
De foutmelding luidt als volgt: het netwerk is gemarkeerd als een 'verborgen' netwerk en bevindt zich niet binnen het beriek van deze computer, of de instellingen voor draadloze netwerken op deze computer komen niet overeen met de netwerkinstellingen.
Het is duidelijk het laatste aangezien ik op dezelfde plaats met vorige computers en zelfs met gsm wel op het netwerk kan.
Nog wat extra info: in de netwerklijst zie ik soms de naam van mijn verbinding staan, maar met de vermelding 'geen signaal' en een paar seconden erna is er geen netwerk meer te zien.
Dank bij voorbaat!
Ik heb net een nieuwe pc (desktop) gekocht en zit nu met het probleem dat hij geen verbinding kan maken met ons draadloos netwerk.
De foutmelding luidt als volgt: het netwerk is gemarkeerd als een 'verborgen' netwerk en bevindt zich niet binnen het beriek van deze computer, of de instellingen voor draadloze netwerken op deze computer komen niet overeen met de netwerkinstellingen.
Het is duidelijk het laatste aangezien ik op dezelfde plaats met vorige computers en zelfs met gsm wel op het netwerk kan.
Nog wat extra info: in de netwerklijst zie ik soms de naam van mijn verbinding staan, maar met de vermelding 'geen signaal' en een paar seconden erna is er geen netwerk meer te zien.
Dank bij voorbaat!