Rizla+
Legacy Member
Hey, ik weet niet of het in de juiste sectie staat, maar dit is denk ik wel de juiste
. Het zit dus zo, ik spaar al lang platen, maar wil die ook goed genoeg kunnen afspelen. Nu heb ik hier 30 watt boxen en een oude versterker (erfenis) van ongeveer 40 jaar oud. Nu hebben die het ook begeven, dus zoek ik nieuwe boxen en versterker. Ik dacht qua versterker iets van 2x40w , en boxen ongeveer 150w, zodat als ik de versterker openzet ze niet direct beginnen kraken. Maar wat zijn goede merken ervoor en waarop moet ik een beetje letten? Mijn budget is wel niet zo groot, dus gaat het voornamelijk 2ehands worden. Had daarstraks in Fnac een Pioneer a-109 gezien die €180 kostte, maar heb hem ook al 2ehands zien staan voor €50, en zag er mij wel een degelijk ding uit. Maar ook qua boxen ben ik een tamelijke leek, dus iemand tips?
Grtz, Jasper.
. Het zit dus zo, ik spaar al lang platen, maar wil die ook goed genoeg kunnen afspelen. Nu heb ik hier 30 watt boxen en een oude versterker (erfenis) van ongeveer 40 jaar oud. Nu hebben die het ook begeven, dus zoek ik nieuwe boxen en versterker. Ik dacht qua versterker iets van 2x40w , en boxen ongeveer 150w, zodat als ik de versterker openzet ze niet direct beginnen kraken. Maar wat zijn goede merken ervoor en waarop moet ik een beetje letten? Mijn budget is wel niet zo groot, dus gaat het voornamelijk 2ehands worden. Had daarstraks in Fnac een Pioneer a-109 gezien die €180 kostte, maar heb hem ook al 2ehands zien staan voor €50, en zag er mij wel een degelijk ding uit. Maar ook qua boxen ben ik een tamelijke leek, dus iemand tips?Grtz, Jasper.