Unilever
Legacy Member
Hoi,
Ik heb hier een Pioneer SX-750 versterker staan. Ik heb deze aan mijn pc aangesloten (AUX), maar er komt geen geluid uit. Ik heb alles goed aangesloten, de boxen werken perfect. De zekering van de versterker is nog goed.
Het enige wat ik hoor is om de zoveel seconden een plof.
Iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Mvg
Ik heb hier een Pioneer SX-750 versterker staan. Ik heb deze aan mijn pc aangesloten (AUX), maar er komt geen geluid uit. Ik heb alles goed aangesloten, de boxen werken perfect. De zekering van de versterker is nog goed.
Het enige wat ik hoor is om de zoveel seconden een plof.
Iemand een idee aan wat dit kan liggen?
Mvg