bikkerss
Legacy Member
ik heb van di een nieuw scherm aangekregen via rma
nu viel me net op dat er pricies een vlekje op het scherm zit, als ik er over voel met m'n vinger voel ik nogthans geen beschadiging, het lijkt achter het scherm te zitten.
iemand een idee wat het kan zijn ?
zie foto
moet ik hiervoor een nieuwe rma aanvragen of wat zouden jullie doen ?
de plek lijkt natuurlijk groter dan in werkelijkheid zie cursor ter vergelijking
nu viel me net op dat er pricies een vlekje op het scherm zit, als ik er over voel met m'n vinger voel ik nogthans geen beschadiging, het lijkt achter het scherm te zitten.
iemand een idee wat het kan zijn ?
zie foto
moet ik hiervoor een nieuwe rma aanvragen of wat zouden jullie doen ?
de plek lijkt natuurlijk groter dan in werkelijkheid zie cursor ter vergelijking