Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3nra zei:ah
ik heb 1 gig ram zitten ook .
Hoeveel scoorde je op superPI , nie overclockt dan ?
corvette zei:gewoon alle andere progs uitzetten (internet, anti virus, ...)
uw ram timings zo strak mogelijk houden
bij taakbeheer superpi als hoogste prioriteit instellen.
probeer mss eens schijfopruiming en defrag.

inspiratieloos zei:just a question, oeveel haalt gij op superpi ?
![]()
inspiratieloos zei:just a question, oeveel haalt gij op superpi ?
![]()
als ik men cpu wil oc'en alleen FSB & Multiplier veranderen bv 16 x 160 ? (zo staat het nu volgens mij
aangezien ik hem opstart dat er 140/140 staat
vanboven ??? wth ... maar men cpu komt 54 ° bij die enorme oc van nu van 100 mhz ... aanrader koperen koelblok ? hoeveel graden maakt het uit feitelijkCrijnske :D zei:lol zit mss op verkeerde ... boel hier maarja .. ! verwacht een antwoordals ik men cpu wil oc'en alleen FSB & Multiplier veranderen bv 16 x 160 ? (zo staat het nu volgens mij
aangezien ik hem opstart dat er 140/140 staat
vanboven ??? wth ... maar men cpu komt 54 ° bij die enorme oc van nu van 100 mhz ... aanrader koperen koelblok ? hoeveel graden maakt het uit feitelijk
.

Crijnske :D zei:lol zit mss op verkeerde ... boel hier maarja .. ! verwacht een antwoordals ik men cpu wil oc'en alleen FSB & Multiplier veranderen bv 16 x 160 ? (zo staat het nu volgens mij
aangezien ik hem opstart dat er 140/140 staat
vanboven ??? wth ... maar men cpu komt 54 ° bij die enorme oc van nu van 100 mhz ... aanrader koperen koelblok ? hoeveel graden maakt het uit feitelijk
kunde uwe sig plz is aanpasse, is echt wel irritant, ge moogt 3 lijnen zo hebben en 4 lijnen op size 1 dacht ik...3nra zei:Lo , ben zo effe aant spelen met me pc.
Tis ne P4 3.2 op een Asus moederbord. Ik kan die overclocken via ne programma van me moederbord nl . AI overclocking. Ik kan kiezen tussen gewone snelheid , 5% , 10 % , 20% en 30 % . Bij 20 en 30% heeft de pc ne fout . 10% lukt perfect , draait nu aan 3519 Mhz en fsb van 220 Mhz.
Maar als nu snel is SuperPI draai , kom ik dezelfde tijd uit als voordien aan 3200Mhz ?? Nl. 47 sec. Is dit normaal ?
Grtz 3nra
)