pina
Legacy Member
Sinds een geruime tijd valt ons wifi signaal van de router plots weg. In het begin dacht ik dat het aan onze Belkin-router lag. Was een eenvoudige van 35 euro vroeger, en dat de router misschien aan het einde van zijn leven zat.
Maar sinds 2 weken hebben we een nieuwe n-router gekocht: een Buffalo Airstation Nfiniti. Maar ook bij die router valt ons wifi signaal soms plots weg. De laptop van mijn vriendin vliegt dan ook van het wifi netwerk. Ik werk op een apple, dus daar ligt het niet aan. Als ik dan opnieuw wil connecten zegt hij dat er een time-out is en kan ik gewoon niet meer op mijn router inloggen tot ik de router zelf reset... Daarna werkt alles probleemloos maar dat lijkt mij niet de bedoeling te zijn.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Misschien met wifi signalen van buren die conflicteren of zo?
Maar sinds 2 weken hebben we een nieuwe n-router gekocht: een Buffalo Airstation Nfiniti. Maar ook bij die router valt ons wifi signaal soms plots weg. De laptop van mijn vriendin vliegt dan ook van het wifi netwerk. Ik werk op een apple, dus daar ligt het niet aan. Als ik dan opnieuw wil connecten zegt hij dat er een time-out is en kan ik gewoon niet meer op mijn router inloggen tot ik de router zelf reset... Daarna werkt alles probleemloos maar dat lijkt mij niet de bedoeling te zijn.
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Misschien met wifi signalen van buren die conflicteren of zo?