Troxxa
Legacy Member
Momenteel heb ik win7 op mijn laptop (xps m1730) en ben er toch niet echt content van -wel van de laptop maar niet van de win7-.
Origineel zou er vista -van het fabriek uit- opstaan , heb ik gelezen op de DELLsite.Daar spreken ze ook van een verborgen partitie waarop nog een vistaversie zou opstaan. Heeft hier iemand ervaring mee ? Graag wat hulp A.U.B.
Gtn.
Troxxa.
Origineel zou er vista -van het fabriek uit- opstaan , heb ik gelezen op de DELLsite.Daar spreken ze ook van een verborgen partitie waarop nog een vistaversie zou opstaan. Heeft hier iemand ervaring mee ? Graag wat hulp A.U.B.
Gtn.
Troxxa.
