sebbe912
Legacy Member
Zonet een dlink router gekocht omdat mijn lynksis van 7 jaar oud het vandaag begeven heeft. Installatie verloopt vlot, internet werkt. Alleen als ik op mijn kamer (2e verdiep) kom werkt het niet meer. Op het eerste en gelijksvloers werkt het terug.
Kan dit een probleem met de range zijn ondanks dat mijn laptop, iphone en xbox alledrie op mijn kamer goede tot uitstekende ontvangst tonen? (zogezegd zelf betere ontvangst registreren dan mijn vorige modem)
Ik vind het moeilijk te geloven dat een router tegenwoordig niet eens 2 verdiepJES(groot zijn ze niet) aankan.
Kan dit een probleem met de range zijn ondanks dat mijn laptop, iphone en xbox alledrie op mijn kamer goede tot uitstekende ontvangst tonen? (zogezegd zelf betere ontvangst registreren dan mijn vorige modem)
Ik vind het moeilijk te geloven dat een router tegenwoordig niet eens 2 verdiepJES(groot zijn ze niet) aankan.