Ronin.be
Legacy Member
Een tijdje terug kreeg ik een melding "beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer" op onze laptop (HP Pavillion dv9000 series) en viel het scherm uit waarna ik hem moest herstarten. Kort daarna nog een keer of 2 deze melding gekregen maar de laptop viel niet uit maar er stond gewoon "beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld" of iets dergelijks.
Enkele dagen later willen we de laptop terug opzetten en het enige dat we krijgen is een zwart scherm. De laptop start volledig op zoals normaal... horen geluidje van aanlogscherm... loggen in (via vingerafdruk want we zien niets
) en een bekend geluidje van wanneer hij is aangemeld. Maar het scherm blijft zwart... ook wanneer ik een extern scherm aansluit.
Wat zou hier de meest waarschijnlijke reden zijn? Ik heb al gezocht en op de ene site is het het mobo/graka/driver/scherm/... niet echt eentonig dus.
Ik ben aan het kijken om de laptop binnen te doen maar ik vraag me af of het mogelijk is door de winkel om in te loggen op onze laptop met een soort administrator paswoord? Want we zijn niet zo happig ons paswoord te gaan geven daar er nogal veel privé foto's opstaan en niet zouden willen dat ze daarin gaan rondkijken. En ja... die hebben waarschijnlijk wel beters te doen dan dat maar je weet het nooit zeker.
Enkele dagen later willen we de laptop terug opzetten en het enige dat we krijgen is een zwart scherm. De laptop start volledig op zoals normaal... horen geluidje van aanlogscherm... loggen in (via vingerafdruk want we zien niets
) en een bekend geluidje van wanneer hij is aangemeld. Maar het scherm blijft zwart... ook wanneer ik een extern scherm aansluit.Wat zou hier de meest waarschijnlijke reden zijn? Ik heb al gezocht en op de ene site is het het mobo/graka/driver/scherm/... niet echt eentonig dus.
Ik ben aan het kijken om de laptop binnen te doen maar ik vraag me af of het mogelijk is door de winkel om in te loggen op onze laptop met een soort administrator paswoord? Want we zijn niet zo happig ons paswoord te gaan geven daar er nogal veel privé foto's opstaan en niet zouden willen dat ze daarin gaan rondkijken. En ja... die hebben waarschijnlijk wel beters te doen dan dat maar je weet het nooit zeker.
