ComputerVISTA
Legacy Member
Trebby zei:cayman as in porshe?
Nee, as in Porsche.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trebby zei:cayman as in porshe?
ComputerVISTA zei:Nee, as in Porsche.
De auto is terug ingetrokken door den BTW en is dus niet geveild geraakt. Ik ga terug verder doen met hetgeen ik al staan heb, want ik heb binnenkort een onroerend goed aan mijn been.


Als ik dan verlies, koop ik mij een V12! 


ComputerVISTA zei:Als ik u kan helpen uw portemonee leeg te halen doe ik dat graag maar ben zeker dat die uwen 525 niet zal verslaan
PS: geen data zeggen, ik wou de mijne af einde van de zomer 2010![]()
Allez, eigenlijk ga ik hem nooit zo zwaar veranderen zoals uwe 2.6. 

Stancke zei:Jij hebt nog niet gewerkt zeker tot nu![]()
Anders zal er weer zand en stof op komen door het verrijden en mag ik m'n voorbereiding opnieuw doen. 
ComputerVISTA zei:Zoals bij mij met het subframe?![]()
Alhoewel het ook niet alles zal zijn, hopelijk bewijst mijn niet-OEM BMW-tool zijn nut! 

Stancke zei:Ik peins dat jij dan in de put gaat zitten


Stancke zei:Als je hulp nodig hebt, shoot!
Ik zou wel een nieuwe krik gaan kopen want met uwe huidige ga je niet ver meer lopen![]()
