serial
Legacy Member
Conqie zei:Okay, ge hebt een punt (ook al kunt ge het niet op een deftige manier overbrengen).
Doch zie ik anders meer dan genoeg E30's die wel M-klasse's proberen te zijn..
Hoezo breng ik mijn punt niet op een deftige manier over?
Vond de argumenten nochtans méér dan onderbouwd.
Dat ik het niet zeg als jouw beste vriend maakt voor de discussie zelf niks uit.
De argumenten blijven even geldig.
Had jij het op een normale manier gebracht (dus niet: mtec=tjoening) dan was het voor mij misschien makkelijker om iets genuanceerder te zijn bij het begin van mn reply.
.
. Zal zeker niet goedkoop zijn! Maar replica's zouden ook goed zijn moetten daarom niet van BMW zelf komen. Maar ik bedoel gewoon velgen van het BMW gamma..