Archief - Auto -> blindering - uitlaten - velgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

serial

Legacy Member
Conqie zei:
Okay, ge hebt een punt (ook al kunt ge het niet op een deftige manier overbrengen) :).
Doch zie ik anders meer dan genoeg E30's die wel M-klasse's proberen te zijn..

Hoezo breng ik mijn punt niet op een deftige manier over?
Vond de argumenten nochtans méér dan onderbouwd.

Dat ik het niet zeg als jouw beste vriend maakt voor de discussie zelf niks uit.
De argumenten blijven even geldig.

Had jij het op een normale manier gebracht (dus niet: mtec=tjoening) dan was het voor mij misschien makkelijker om iets genuanceerder te zijn bij het begin van mn reply.

Ph Sp

Legacy Member
Ernell zei:
Nope nog niet gevraagd :P. Zal zeker niet goedkoop zijn! Maar replica's zouden ook goed zijn moetten daarom niet van BMW zelf komen. Maar ik bedoel gewoon velgen van het BMW gamma..

Zoek maar replica's. Nieuwprijs voor een set nieuwe M-velgen is vlot meer dan 2000 euro. Replica vind ge zo'n velgen voor 600-700 euro.

zyNox

Legacy Member
Eens gekeken voor men ludeke,

Honda Prelude 2.0 2000 i 133 0 11 15 399

Ik zou maar zo'n 11PK winnen met te laten chippen, kost mij 399 euro. De moeite of niet?

Zou dan van 133 naar 144 springen, uitlaat + racefilter heb ik al.

Spaghetti collecteur komt er ook nog aan.

En even ter informatie about tuning, ge hebt dus idd TJOENING en normale tuning.

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000316702874&v=photos

check my old car and my new car. heb men leske geleerd nu is deftig tuning xD

Guardian-X-

Legacy Member
zyNox zei:
Zou dan van 133 naar 144 springen, uitlaat + racefilter heb ik al.

Nee ( imo )

De prelude staat er iig schoon bij. Profciat en veel veilige km's gewenst.

zyNox

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Nee ( imo )

De prelude staat er iig schoon bij. Profciat en veel veilige km's gewenst.

Merci, heb er wel spijt van dat ik mijn civic heb verkloot (heb de wagen nog maarjah)

Had slimmer moeten zijn, kwas net 18 hé nen mens heeft dan nog tzot in zijne bol veel geld ingepompt voor hetgeen het maar geworden is. Mss ooit nog is aan beginnen en lekker JDM style gaan dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan