Archief - De fun / huge kilmoterstanden thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Fun km stand ?

Kmstand.jpg

skully25

Legacy Member
100k gepasseerd paar dagen geleden in de golf 5, en op bijna exacte het moment dat em op 100.000 ging vloog er een steentje in m'n vooruit met een sterreke tot gevolg... wagen is nu 4 jaar en 2 maand oud dus gemiddeld ietsje minder dan 25 k per jaar.

Guardian-X-

Legacy Member
Kwertie zei:
Batterij'ke uitgevallen :p?

Nee :p den abs sensor - > de hele uitleg in deze post
https://www.beyondgaming.be/forums

Probleem is da er nu nog een lampeke is bij aangesprongen :doh: vant motormanagement ... dinsdag moet hem binnen. Khoop op geen te zware kosten aan zijn :(


edit hij staat trouwens aan 15.023 km ( alsk contact aanleg zien ik de km stand maar van zodra ik rij is alles weg ... En hij telt trouwens niet meer op ook , kan zo 1000km rijden ent blijft op dezelfde stand )

Guardian-X-

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11159499 zei:
Dus een tijdje zo laten, verhoogt de waarde :D

Zou inderdaad een gedacht zijn maar gezien nu et lampke van een storing int motormanagement ook oplicht vertrouw ik het toch niet ...

Rij nu zonder ABS en km/h teller en met een probleem int motormanagement :unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ik heb dat motormanagement lampke al een jaar en hij blijft bollen :unsure:
Ergens dieselpomp die verkeerd doorgeeft en zo verkeerde hoeveelheden brandstof krijgt, dus motor loopt wreed raar op zo'n moment en wil niet meer boven de 1250rpm, oplossing: motor herstarten, werkt altijd en die fout komt nadien niet meer voor tijdens het rijden :D
Nuja, tzal opeens wel dik in mijn oog zijn, maar kheb geen zin in zo'n grote kosten, ik ga em gewoon oprijden en vervangen.

Guardian-X-

Legacy Member
[QUOTE='|) ][ |V| ][;11159667'maar kheb geen zin in zo'n grote kosten, ik ga em gewoon oprijden en vervangen.[/QUOTE]

Da zou bij mij nog eff dure :lol: ( ivm oprijden bedoel ik. Vervangen normaal binne het half jaar )

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;11160060 zei:
Wij verkopen tenminste vanaf 650.000-700.000km :p

Was op leasing met contract van max 300 000km :D Maar zal hier maar niet uitleggen hoe ge zo'n praktijken doet zeker :p

En Lian-Li, ik zelf deed vroeger altijd 800km per dag, terwijl ik serieus wat klanten had (en ook douane waar ge toch een uur minstens slaapt). Maar aangezien het 300/350km was tot de Douane, ik dan paar klanten deed, voltankte en weer een 300/350km mocht doen...

Nu doe ik maar een 120 000km per jaar meer :sad: (puur voor het werk dan :p)

Dit was van ne maat zijn werk, was 2 stops op 1 dag... Werd speciaal 's nachts gereden, cruisecontrol op 150 en zo heel belgië door, dan den trein op en naar UK, en dan serieus tripke daar... Ge zit er snel aan ze aan die km's.

Stancke

Legacy Member
CAS zei:
Was op leasing met contract van max 300 000km :D Maar zal hier maar niet uitleggen hoe ge zo'n praktijken doet zeker :p

En Lian-Li, ik zelf deed vroeger altijd 800km per dag, terwijl ik serieus wat klanten had (en ook douane waar ge toch een uur minstens slaapt). Maar aangezien het 300/350km was tot de Douane, ik dan paar klanten deed, voltankte en weer een 300/350km mocht doen...

Nu doe ik maar een 120 000km per jaar meer :sad: (puur voor het werk dan :p)

Dit was van ne maat zijn werk, was 2 stops op 1 dag... Werd speciaal 's nachts gereden, cruisecontrol op 150 en zo heel belgië door, dan den trein op en naar UK, en dan serieus tripke daar... Ge zit er snel aan ze aan die km's.

pipi doen?

Stancke

Legacy Member
CAS zei:
:D Daarvoor rij ik eens langs Brugge é! Om dan te horen dat er niemand thuis is en ik mij nog moet ophouden tot Sint-Denijs-Westrem :sad:

Laat maar weten deze week, de hele week thuis:p

Aggr0

Legacy Member
zojuist 1234 zien passeren op de teller... ergens op E17 tussen Sint-Niklaas en Gent

En dat in een passat van '95 :p

Teller is onlangs vervangen, na een jaar enkel op toerenteller gereden te hebben :p (km/h begon pas op 140, en tot 70 konde dus op teller rijden, daarboven was het inschatten op toerenteller :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan