Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwertie zei:Batterij'ke uitgevallen?
den abs sensor - > de hele uitleg in deze post 
|) ][ |V| ][;11159499 zei:Dus een tijdje zo laten, verhoogt de waarde![]()



CAS zei:Niet onder de indruk, zal zelf eentje posten
![]()
350 000km per jaar ongeveer![]()

[LRRP];11159985 zei:Neen, die bolt veel rond
Voor zijn werk als ik mij niet vergis![]()
|) ][ |V| ][;11160060 zei:Wij verkopen tenminste vanaf 650.000-700.000km![]()
Maar zal hier maar niet uitleggen hoe ge zo'n praktijken doet zeker 
ad: (puur voor het werk dan
)CAS zei:Was op leasing met contract van max 300 000kmMaar zal hier maar niet uitleggen hoe ge zo'n praktijken doet zeker
En Lian-Li, ik zelf deed vroeger altijd 800km per dag, terwijl ik serieus wat klanten had (en ook douane waar ge toch een uur minstens slaapt). Maar aangezien het 300/350km was tot de Douane, ik dan paar klanten deed, voltankte en weer een 300/350km mocht doen...
Nu doe ik maar een 120 000km per jaar meerad: (puur voor het werk dan
)
Dit was van ne maat zijn werk, was 2 stops op 1 dag... Werd speciaal 's nachts gereden, cruisecontrol op 150 en zo heel belgië door, dan den trein op en naar UK, en dan serieus tripke daar... Ge zit er snel aan ze aan die km's.
Stancke zei:pipi doen?
Daarvoor rij ik eens langs Brugge é! Om dan te horen dat er niemand thuis is en ik mij nog moet ophouden tot Sint-Denijs-Westrem
ad:CAS zei:Daarvoor rij ik eens langs Brugge é! Om dan te horen dat er niemand thuis is en ik mij nog moet ophouden tot Sint-Denijs-Westrem
ad:


(km/h begon pas op 140, en tot 70 konde dus op teller rijden, daarboven was het inschatten op toerenteller 