Morpheus
Legacy Member
Dirkxke zei:16500€ standaar vs 30.000? standaard...
says enough, en kheb btw liever ne volvo met die 2.5 turbo erin![]()
30000€ standaard??? lol
de 4.2 zal makkelijk meer dan 50000€ zijn

de 2.0tdi is 33000€
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dirkxke zei:16500€ standaar vs 30.000? standaard...
says enough, en kheb btw liever ne volvo met die 2.5 turbo erin![]()

Ook niet slecht...Dirkxke zei:says enough, en kheb btw liever ne volvo met die 2.5 turbo erin![]()

Burny zei:Idd, uit een 1600i benzine valt niet zoveel koppel te halen. Ik zit aan 143 Nm op 5700 rpm. But who cares, rpm is power.
. Auto gaat wel alleen nog maar voor in de zomer zijn.Morpheus zei:ESP en tractiecontrole op die ST?

Morpheus zei:30000€ standaard??? lol
de 4.2 zal makkelijk meer dan 50000€ zijn
de 2.0tdi is 33000€
, ben nie zo thuis in die prijzen van andere merken buiten Ford 
Dirkxke zei:esp wel, tractie ben ik nie heel zeker van als die in de esp zit :ashamed:
zal het over 2 maanden kunnen vertellen![]()
GADGET zei:2005 shelby cobra GT500
http://www.gotmustang.com/Default.aspx?tabid=216

Massive.be zei:

Ik heb de autoweek even gehaald en de ST heeft de test gewonnen.......... gelijk eigenlijk met de Mini Cooper maar die is 9000 euro duurder. de MG en de Ibiza werder respectievelijk 2 en 3.


Da's een Ford Mustang, geen shelby CobraGADGET zei:2005 shelby cobra GT500
http://www.gotmustang.com/Default.aspx?tabid=216


eniac zei:Uhh dragjeh, wat denk je dan dat de Shelby Cobra was?![]()

jean_005 zei:é wat vinde jullie van de nieuwe bmw 3? In autowereld las ik da hij slechter dan verwacht was.(weinig hoofdruimte,extreem korte veerweg,...)

dragjeh zei:
dragjeh zei:
Maar die GT500 is zo mogelijk nog indrukwekkender.dragjeh zei:
eniac zei:Hmm, ik hou van auto's enzo, maar om een wagen een vrouwennaam te geven, dat vind ik toch wel te ver gaan
En een Enzo is gewoon een überlelijk ding dat toevallig heel snel is... Weinig aan, ik zou die inruilen voor wel heel veel wagens.