Archief - De grote auto thread irc-channel: #telenet.auto

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morpheus

Legacy Member
Dirkxke zei:
16500€ standaar vs 30.000? standaard...


says enough, en kheb btw liever ne volvo met die 2.5 turbo erin :D


30000€ standaard??? lol

de 4.2 zal makkelijk meer dan 50000€ zijn ;)

de 2.0tdi is 33000€

Wimolus

Legacy Member
Burny zei:
Idd, uit een 1600i benzine valt niet zoveel koppel te halen. Ik zit aan 143 Nm op 5700 rpm. But who cares, rpm is power :) .


ik heb een Vermogen van:
136pk @ 5800rpm
Maximum koppel
180nm @ 4400rpm
0-100 km/u
8.9 sec
Topsnelheid
213 km/u


Dat met een corrado 2.0 16V. Nu heeft hij wel een sportcat(supersprint) en 4.2.1 sphagetti,kn inlegfilter,binne kort ook een andere nokkenas en kr kop. Mischien oook nog een weberke maar dat zal ik nog wel zien. Ga toch voor de 200pk gaan :) . Auto gaat wel alleen nog maar voor in de zomer zijn.

Dirkxke

Legacy Member
Morpheus zei:
ESP en tractiecontrole op die ST?

esp wel, tractie ben ik nie heel zeker van als die in de esp zit :ashamed:

zal het over 2 maanden kunnen vertellen :D

Morpheus zei:
30000€ standaard??? lol

de 4.2 zal makkelijk meer dan 50000€ zijn ;)

de 2.0tdi is 33000€


dan heb ik helemaal niks gezegd :D, ben nie zo thuis in die prijzen van andere merken buiten Ford :D

Morpheus

Legacy Member
Dirkxke zei:
esp wel, tractie ben ik nie heel zeker van als die in de esp zit :ashamed:

zal het over 2 maanden kunnen vertellen :D

ESP is normaal altijd met tractiecontrole...

ps: ik vind ESP nergens in de optielijst bij de fiesta(st)

Dirkxke

Legacy Member
Massive.be zei:

gvd zalige bak :eek:


teken ik onmiddelijk voor :D

btw:

Ik heb de autoweek even gehaald en de ST heeft de test gewonnen.......... gelijk eigenlijk met de Mini Cooper maar die is 9000 euro duurder. de MG en de Ibiza werder respectievelijk 2 en 3.

:D

bron: http://www.fiestaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1709 :D

autoweek.nl: MULTITEST: Ford Fiesta ST – MG ZR 160 – Mini Cooper S – Seat Ibiza Cupra 1.8 20VT
Het oude GTI-recept blijkt geliefder dan ooit. De keus aan kleine auto´s met een krachtige motor was nog nooit zo riant. Een van de nieuwste exemplaren die volgens de oude formule tot stand kwam, is de Ford Fiesta ST. Met 150 pk is ´ie nog vrij bescheiden! Hij moet dus flink aan de bak, want wij zetten ´m tegen drie concurrenten met 160, 170 en 180 pk, en kijken tot waar de ST kan meekomen.

morgen halen dus, kan ik op mijn gemak lezen tijden de shaft :)

jean_005

Legacy Member
é wat vinde jullie van de nieuwe bmw 3? In autowereld las ik da hij slechter dan verwacht was.(weinig hoofdruimte,extreem korte veerweg,...)

Morpheus

Legacy Member
jean_005 zei:
é wat vinde jullie van de nieuwe bmw 3? In autowereld las ik da hij slechter dan verwacht was.(weinig hoofdruimte,extreem korte veerweg,...)

Lees mijn verslag! ;)

Enkele pagina's terug...

Dirkxke

Legacy Member
eleanor blijft gewoon 1 van de mooiste wagens die ik ooit gezien heb. daar tipt voorlopig nog geen enkele wagen aan.

een enzo ferrari zou ik onmiddelijk inruilen voor zo een wagen.

eniac

Legacy Member
Hmm, ik hou van auto's enzo, maar om een wagen een vrouwennaam te geven, dat vind ik toch wel te ver gaan :)

En een Enzo is gewoon een überlelijk ding dat toevallig heel snel is... Weinig aan, ik zou die inruilen voor wel heel veel wagens.

Morpheus

Legacy Member
eniac zei:
Hmm, ik hou van auto's enzo, maar om een wagen een vrouwennaam te geven, dat vind ik toch wel te ver gaan :)

En een Enzo is gewoon een überlelijk ding dat toevallig heel snel is... Weinig aan, ik zou die inruilen voor wel heel veel wagens.


Tenzij je stinkend rijk bent en verschillende wagens hebt, dan versta ik het dat er een ferrari tussenstaat...

Maar een ferrari kopen om ganse dagen mee te rijden... mmm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan