Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
ben dit tegengekomen en moet zeggen, das zeker een optie voor de toekomst, iets in dit genre:

Autozone: Mitsubishi Lancer evo 7 occasie, tweedehands Mitsubishi Lancer evo 7, occasies, oldtimers, motoren en nieuwe wagens

maar hoe zit dat nu eigenlijk met die taksen, blijf dat verwarrend vinden soms...

verkeersbelasting zou 366,43 (11 fiscale pk) moeten zijn als ik volgende tabel volg:
http://www.autogids.be/page.cfm?tit...=1546&col=N&ToolbarSelect=InfosServices_Taxes

Maar bij BIV staat dus x fiscale pk OF x kw
als ik dan zie dat de wagen 280 pk heeft zit deze dus in de hoogste categorie? (+17 PK of +155 kW)
biv: http://www.verzekeringenpyfferoen.be/acrobad reader/Belasting op de Inverkeerstelling.pdf

Kwertie

Legacy Member
Mr Syphon zei:
inschrijven zou 2500 euro zijn en jaarlijks ist idd 366 euro

wtf hoe komt dat die jaarlijks zo goedkoop is ? :D

dees is een goei site voor die prijzen :p Autobelastingen en boetes in Belgi - 5



enigste wat dan tegenvalt aan zo een auto is het verbruik :D

Spoon heeft toch zo-ééne, toen hij naar de meet reed deze zomer, met een beetje 'spelen', kwam hij uit op 8.5L dacht ik, toch niet veel :)?

/edit:
Jij bedoelt wss de lancer, ik dacht aan de s2000 :p. Fiscale pk is voor beide idd 11 (vind ik een beetje 'vreemd', maar tzijn ook "maar" 2000cc motoren)

@bl_s
Lekkere RS4 :cool:; jammer genoeg vrij verre toekomstmuziek om zoiets te gaan betalen voor een "daily" auto :).

sarnath

Legacy Member
Idd, das ideaal, "maar" 2 liter en toch 280 pk, zeer gunstig in taxen precies :D

Na lang zoeken dus eindelijk een goed compromis gevonden :)

Mr Syphon

Legacy Member
Kwertie zei:
Spoon heeft toch zo-ééne, toen hij naar de meet reed deze zomer, met een beetje 'spelen', kwam hij uit op 8.5L dacht ik, toch niet veel :)?

/edit:
Jij bedoelt wss de lancer, ik dacht aan de s2000 :p. Fiscale pk is voor beide idd 11 (vind ik een beetje 'vreemd', maar tzijn ook "maar" 2000cc motoren)

@bl_s
Lekkere RS4 :cool:; jammer genoeg vrij verre toekomstmuziek om zoiets te gaan betalen voor een "daily" auto :).

8,5 liter das wel fucking weinig voor nen s2000 ? :p

-Helld0g-

Legacy Member
fraCk zei:
Auto's - BMW 335 D Key-less/Sportp V-Max 320 hp
Duur? Maar oh zo vet =D (Blacklight gedoe moet wel niet echt =/)

jammer van de replica's eronder imo, oogt echt heel goedkoop!
(en heel dat gedoe in de koffer, nog een geluk dat het tjoening-gehalte langs de buitenkant van de wagen meevalt... verdonkerde ruiten, percies nog extra verlaagd bovenop het M-pakket en de namaakvelgen).
Geef mij maar Catscratch zen vroegere :P

GADGET

Legacy Member
Ken nu niet het hele gamma bmw velgen, maar wel straf da gij kunt zien da het replica's zijn :p

die van cats was uiteraard stukken schoner, enkel en alleen al omdat het een coupé was :D

CAS

Legacy Member
GADGET zei:
Ken nu niet het hele gamma bmw velgen, maar wel straf da gij kunt zien da het replica's zijn :p

die van cats was uiteraard stukken schoner, enkel en alleen al omdat het een coupé was :D

Bij de echte loopt dat lijntje door en dan niet door. Bij deze lopen ze overal door.

xxxracexxx

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ligt de prijs ni een beetje te hoog ? voor 17,000 heb ge al nen speedster

Ten 1e, hij MOET ni weg maar mag.
Ten 2e, een Speedster met een nieuwe motor met maar 5000km vind je NERGENS, deze heeft nog zelfs garantie van Opel zelf! Nieuwe motor kost al snel 6000€ a 7000€.
Ten 3e, de Speedsters die je op't net ziet staan voor 17000 staan dan ook al meer als een half jaar te koop, en blijven erop staan. De duurderen (degelijke/goeie) zijn pakken sneller weg...

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan