2s2k
Legacy Member
carperke zei:
miauwkes
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
carperke zei:
² to thatcarperke zei:

carperke zei:

Autobelastingen en boetes in Belgi - 5
Mr Syphon zei:inschrijven zou 2500 euro zijn en jaarlijks ist idd 366 euro
wtf hoe komt dat die jaarlijks zo goedkoop is ?
dees is een goei site voor die prijzenAutobelastingen en boetes in Belgi - 5
enigste wat dan tegenvalt aan zo een auto is het verbruik![]()
?
. Fiscale pk is voor beide idd 11 (vind ik een beetje 'vreemd', maar tzijn ook "maar" 2000cc motoren)
; jammer genoeg vrij verre toekomstmuziek om zoiets te gaan betalen voor een "daily" auto
.Kwertie zei:Spoon heeft toch zo-ééne, toen hij naar de meet reed deze zomer, met een beetje 'spelen', kwam hij uit op 8.5L dacht ik, toch niet veel?
/edit:
Jij bedoelt wss de lancer, ik dacht aan de s2000. Fiscale pk is voor beide idd 11 (vind ik een beetje 'vreemd', maar tzijn ook "maar" 2000cc motoren)
@bl_s
Lekkere RS4; jammer genoeg vrij verre toekomstmuziek om zoiets te gaan betalen voor een "daily" auto
.

fraCk zei:Auto's - BMW 335 D Key-less/Sportp V-Max 320 hp
Duur? Maar oh zo vet =D (Blacklight gedoe moet wel niet echt =/)



GADGET zei:Ken nu niet het hele gamma bmw velgen, maar wel straf da gij kunt zien da het replica's zijn
die van cats was uiteraard stukken schoner, enkel en alleen al omdat het een coupé was![]()
Veel geld imo...xxxracexxx zei:Bij deze mijne maar eens promoten via deze topic
Gisteren besloten om deze op't net te zetten, moet ni weg maar kan altijd.
Tweedehands Opel Speedster 2.2 - Occasie te koop op Vlanauto.be!

xxxracexxx zei:Bij deze mijne maar eens promoten via deze topic
Gisteren besloten om deze op't net te zetten, moet ni weg maar kan altijd.
Tweedehands Opel Speedster 2.2 - Occasie te koop op Vlanauto.be!
Grtz
Mr Syphon zei:ligt de prijs ni een beetje te hoog ? voor 17,000 heb ge al nen speedster