Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSkyraider

Legacy Member
Mijn gebuur verkoopt zijn moto. Die mens is ondertussen al even op pensioen, en omdat hij steeds meer last heeft van artrose moet hij met spijt zijn moto te koop stellen.

Suzuke GS500E
slechts 5228km! voor 1950 euries.

VMax

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Mijn gebuur verkoopt zijn moto. Die mens is ondertussen al even op pensioen, en omdat hij steeds meer last heeft van artrose moet hij met spijt zijn moto te koop stellen.

Suzuke GS500E
slechts 5228km! voor 1950 euries.

wow

VMax

Legacy Member
stupid_noob zei:
moet dat geen 5228 mijl zijn?

haha inderdaad, plezante kerel, in km zijn dat toch wel 3000 km erbij.

Maar wie weet is de overbrenging van de speedo kabel omgebouwd naar een kmh overbrenging? Dan komt em ook wel nie toe met de schaal op zijn speedo :p

BlueSkyraider

Legacy Member
stupid_noob zei:
moet dat geen 5228 mijl zijn?

:eek: nu dak die foto bekijk, sebiet es gaan navragen :eek:

Het blijven natuurlijk niet veel kilometers ;)

EDIT: net even gebeld: het zijn dus wel degelijk kilometers die erop staan, geen mijlen :)

Dracones

Legacy Member
moet toch ook een ganse aanpassing zijn denk ik ze zo u stuur de rechtse kant :/

Robust²

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
Mijn gebuur verkoopt zijn moto. Die mens is ondertussen al even op pensioen, en omdat hij steeds meer last heeft van artrose moet hij met spijt zijn moto te koop stellen.

Suzuke GS500E
slechts 5228km! voor 1950 euries.

Wel de meest lelijke kleur dat Suzuki er ooit heeft voor gemaakt :p
Heb de mijne onlangs voor iets minder gekocht met 2000km meer op, ook van een oudere man, met zo deals kan je weinig misdoen imo.

Kwertie

Legacy Member
Decade zei:

Ge vindt idd zeker wel goedkopere :). 't Zijn idd mooie en betaalbare Audi's, moest ik nog geen daily'ke hebben, was dit zeker een kanshebber :cool:.

Gromme

Legacy Member
Kwertie zei:
Ge vindt idd zeker wel goedkopere :). 't Zijn idd mooie en betaalbare Audi's, moest ik nog geen daily'ke hebben, was dit zeker een kanshebber :cool:.

Idd, nooit bij stil gestaan maar dit zijn zeer mooie wagens en precies nog voor een redelijke prijs ook.

A4 Cabrio (vorig model) is nog altijd één van mijn favorieten.

Die garage waar ze verkocht worden kan je precies veel terugvinden op kapaza enz... Iemand die ze kent?

Preske

Legacy Member
Terror Factor zei:
Dunno eig, 'k vind die nog wel iets hebben + ze wegen minder dan het gewone model=>sneller:p

wat doet ge liever, 0.5 seconde sneller naar honderd gaan in ne lelijke auto, of 0.5 trager en in ne schone auto zitten?

De compacts zijn idd de lelijkste bmws ooit.
die verhoudingen kloppen gewoon niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan