Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frisko

Legacy Member
Ik ben zowat op zoek naar een eerste auto'ke, en ben al langer fan van de E30. Nu heb ik Deze gevonden.
Lage km stand, wel bijna geen opties, blanco gekeurd. Ik heb eens gemaild en ze hebben me gezegd dat ze er nog €1100 voor willen, is dit een faire prijs?
Ik denk van wel maar wou het toch even vragen aan de mensen dit soort auto's vaker zien passeren.(Ik ga het ook wel nog eens op e30.be vragen, maar die hun forum ligt momenteel plat.)

sir oinksalot

Legacy Member
is zeker een faire prijs als je ziet voor hoeveel e30's tegenwoordig de deur uitgaan (meestal nog met km standen rond de 200k)

Poplipo

Legacy Member
Denk dat da nog een goeie prijs is, als je ziet wat ze tegenwoordig voor E30's durven vragen :p

Ben wel geen expert, beter es bij soundstorm of CAS aankloppen hiervoor :)

Frisko

Legacy Member
Khad zo toch ook da gevoel als ik de laatsten tijd keek naar wat andere E30's kosten. Het is hier maar 15 minuutjes vandaan, dus 'tkan zijn dat ik eens ga kijken, maar moet de komende dagen wel werken overdag dus kga nog zien.

Crashtestdummy

Legacy Member
Poplipo zei:
Denk dat da nog een goeie prijs is, als je ziet wat ze tegenwoordig voor E30's durven vragen :p

Ben wel geen expert, beter es bij soundstorm of CAS aankloppen hiervoor :)
is goedkoop omdat het kleur en type motor niet echt gewild zijn :)

Robust²

Legacy Member
Is een 316 en geen 316i he, de versie met carburators, maw meer verbruik en minder power dan een 316i. Daar zou ik zelf ook voor skippen :)

Poplipo

Legacy Member
Bouwjaar 1990? die met carbu maakten ze maar tot 1987, dus tzou mij verbazen :p

die peet is er gewoon de "i" vergeten achter te zetten. Kleur is idd da nie (en dan nog) ma me de motor is toch niets mis?

sir oinksalot

Legacy Member
die motors zijn net heel gewild, omdat de e30 vooral populair is bij beginnende chauffeurs, en wat willen die? juist een lage motorisatie, enkel jammer van het saaie kleurtje idd

junkyjump

Legacy Member
pikeowned zei:
Ik denk niet dat er hier op het forum veel zijn met het budget om met zo'n wagen rond te rijden. Wel een redelijke prijs lijkt mij.

Er moet maar één iemand zijn die iemand kent dat iemand kent die zo een zoekt:D

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik wil em wel maar mijn bankrekening wilt niet mee :sad:
*Vind ook wel propere prijs*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan