Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Maar ne super slechte deal ist in ieder geval ni. Hebde ééne met 5versnellingsbak? En hoeveel standen heeft u chauffage? Met wa chance ebde één van de eerste modellen. Hoewel da wel ambetant ga zijn als ge dan ergens tegen rijd en hem origineel wilt houden, maar laten we hopen da da ni gebeurd.tis ene me 5 vernsellingen, rn kzal em behandelen alsof het men eigen kind isCAS zei:1100 voor ne 316? Ik heb er 3 die in totaal 750euro gekost hebben
Ge had moeten afbieden jongMaar ne super slechte deal ist in ieder geval ni. Hebde ééne met 5versnellingsbak? En hoeveel standen heeft u chauffage? Met wa chance ebde één van de eerste modellen. Hoewel da wel ambetant ga zijn als ge dan ergens tegen rijd en hem origineel wilt houden, maar laten we hopen da da ni gebeurd.

ik kan nie goe omgaan me kindersbrechen zei:ofda we daar nu geruster door moeten zijn?![]()

n.t zei:http://www.kapaza.be/Autos/BMW/7990659/1989_BMW_E30_316i.html koopje imo, prachtstaat !
Dan ben ik hem ook al wat gewoon voor ik er alleen mee de baan op mag
)

Ik heb de mijne gekocht op ebay. Dus enkel afgegaan op foto en beschrijving. Geen testrit, en tijdens op de remork rijden draaide de motor slecht.blackdragon1990 zei:Ne riem is op zich niet zo'n probleem he.. Vraagt gewoon meer onderhoud. Heb mij geïnformeerd, en de riem heeft 27000 km. Die kan dus in principe nog wel een 10000 km aan. Maar heb ook gevraagd achter keuring. Hij laat hem niet keuren omdat de auto niet is ingeschreven, en niet ingeschreven betekent geen testrit. En ne auto kopen zonder keuring en/of testrit zie ik niet echt zitten...![]()
(en zelfs da zou ik er eigenlijk nie voor over hebben)