Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Kwertie zei:
Overlaatst was er 'n 316 met werk aan (maar niet onoverkomelijk, nog keurbaar), voor 300€ :).
Gaat tot zo'n 10 000€ voor een perfecte E30 M3.

Laat ons zeggen voor een gewone goeie zo'n 1000-2000€, hangt af van opties, motorisatie, roest, aantal km's enzz (da weet je zelf ook wel e :p)

Eerder vanaf 10.000 voor een perfecte M :p

ComputerVISTA

Legacy Member
En nog veel meer voor speciallekes :D

das zo een van die wagens waar ge zonder te zien geen prijs kunt op plakken.

CAS

Legacy Member
Kwertie zei:
Overlaatst was er 'n 316 met werk aan (maar niet onoverkomelijk, nog keurbaar), voor 300€ :).
Gaat tot zo'n 10 000€ voor een perfecte E30 M3.

Laat ons zeggen voor een gewone goeie zo'n 1000-2000€, hangt af van opties, motorisatie, roest, aantal km's enzz (da weet je zelf ook wel e :p)

Waar weet gij ne perfecte M3 staan voor 10K? Als ge nog wakker zijt, gaan we der nu om ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Wat is perfect vraag ik me af... deftig en rijbaar of showroomstaat waar ge nie mee buiten durft komen?

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja wa wilde, iets waar ge plezier aan hebt en mee durft rijden zonder schrik te hebben van eens een opspringend steentje of eentje da ge koestert in uw garaasj?

CAS

Legacy Member
Euhm, ge hebt mij toch al zien rijden? Ik denk dus dat ge het antwoord wel weet.

Hier thuis nooit anders geweten. Auto diend toch om mee te rijden? Wa zijde met ne exclusieven bak als em enkel in u garage staat? Dat er dan kans is op kosten of op eventueel een ongeluk, hoort er gewoon bij. Ook al zit ik soms gewoon naar auto's te kijken, de meeste fun beleef ik toch door ermee te gaan rijden.

Op E30 forum zitten er ook zo mannen, alst regent komen ze ni af :s Ok, vandaag ben ik ni in de sneeuw gaan rijden omdat ik net mijne auto gewassen heb. Maar een beetje regen kan toch geen kwaad?

Soit ja, ieder zijn vreugde. Maar persoonlijk benut ik liever mijn wagen, ook al betekend dat meer onderhoud.

ComputerVISTA

Legacy Member
Das mijn idee er ook over hoor. Maar ik vroeg me af waarom iemand zo iets wou hebben, ik snap dan ook die verzamelaars niet die garages vol met exotica hebben waar ze niet durven mee rijden. Ik zou da nie kunnen.

clowntje

Legacy Member
CAS zei:
Waar weet gij ne perfecte M3 staan voor 10K? Als ge nog wakker zijt, gaan we der nu om ;)

E30 M3

en hij woont nog in gent :) is nog maar 1bod op van 5000euro en hij ziet er toch in perfecte staat uit ;)

Kwertie

Legacy Member
Perfect is idd nogal relatief :p. Voor mij is perfect = da alles rijdt, enkel kleine krassen en gebruikssporen en da alles nog werkt da eraan hangt.

CAS

Legacy Member
clowntje zei:
E30 M3

en hij woont nog in gent :) is nog maar 1bod op van 5000euro en hij ziet er toch in perfecte staat uit ;)

Denk ni dat die voor 5k weg ga ze.

Der is wel mee geprutst, dus zal wat minder waard zijn. Vraag mij zelfs af of die hier door de keuring geraakt. Maar ge moogt er dus zeker van zijn dat een originele in goede staat verkerende E30 M3 ni voor minder dan 10k weg gaat ;)

Die pit al ne mail gestuurd, der sta ni eens gsm nummer bij :s

ComputerVISTA

Legacy Member
En te bedenken dat ge een goeie M5 E34 voor evenveel of minder dan 10K vindt :(

ComputerVISTA

Legacy Member
Nee, want ik wil en kan wel eentje hebben... en dan krijg je nen dikken toek van de taksen en verzekeringen :'(

syphon999

Legacy Member
Gemiddeld zo'n 30 per dag, is nog niet veel. Maar om één of andere reden is google vanaf 18 februari gestopt met het doorzoeken van de website, en dat scheelt al meteen een pak bezoekers. Ik heb nu een gisteren een functie toegevoegd zodat iedereen (die member is) nieuws kan posten die op de frontpage komt. Prophet en Spoon helpen wel af en toe met posten, maar die nieuwspagina alleen opvullen is niet gemakkelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan