Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
YouTube - 2009 08 23 Kanegem caravancross

zo heeft mijn fiesta toch nog een mooi einde gekregen:D
hoewel, behalve wat builen, een kapotte stabilisatorstang vanachter, een platte band en een lekke remleiding is hij eigenlijk technisch nog perfect in orde.
als er hem iemand wil hebben mag hij er altijd achter komen.

whatever9

Legacy Member
-inf- zei:
Nah, maar ik had het eeder over zijn stuurfouten ed. Ge kunt met "maar" een 90pk rijden, maar er wel het maximum uithalen, deed hij volgens mij niet. Iedereen moet leren he, zijn tijd is zelfs niet zooo slecht moest het 1st time zijn, ik deed er langer over :).

De kerel in bovenstaand filmke is wel al wat beter :p.

da was m'n 3e lap ooit ^^ welke fameuze stuurfouten zie jij dan? en da filmpje van die golf is zeker geen 90pk :p

toen ik terug ben gegaan naar de ring heb ik 2 UK Golf 5 Edition 30's achter me kunnen houden :D tenzij op de rechte stukken natuurlijk :) achteraf dan gaan babbelen met die kerels, ze waren redelijk onder de indruk :D Zalig accent die mannen trouwens ^^ en zo van die typische uitspraken enz :D UK'ers :love: ben er die dag ook bijna af gegaan =D 'k had den jump gepakt (bocht naam vergeten) zo op die plek waar je net voor een bocht naar rechts zo een mega dip hebt in het asfalt, maar 'k had m'n rem nog ingedrukt gehouden :p landing was een beetje slecht voor de balans ^^

-inf-

Legacy Member
whatever9 zei:
da was m'n 3e lap ooit ^^ welke fameuze stuurfouten zie jij dan? en da filmpje van die golf is zeker geen 90pk :p

Wel, in het kort, je stuurt redelijk agressief en niet "smooth" genoeg, vaak zal onderstuur niet ver te zoeken geweest zijn. De turnin voor veel bochten is te onscherp (te laat dus eigenlijk), je zit maw ook veel niet op de ideale lijn. De banden die luid gieren is algemeen gezien geen goed teken :p, ik vermoed ook dat de entry speed wat hoog is bij sommige bochten voor uw wagen. Agressieve rijstijl is wel leuk en geeft vooral de illusie dat je snel bent, maar in werkelijkheid ben je trager. Zoals ik dus zei, je haalt er het maximum niet uit (op deze lap). Maar zoals je dus zelf zegt, een paar laps later liet je al mannen achter u dus ge zijt aant leren ;).

Maar euh, ik zit u nu de les te spellen, ik maak die fouten ook nog zeer regelmatig ze, en voor 3de keer is dat compleet normaal. Dat je deze fouten maakt zegt trouwens niets over u als chauffeur (voorlopig), maar eerder omdat je de track nog niet goed kent (rempunten, turn in punten, apexes, ect). Als je echt wil leren doe eens een rit met 1 van de vele mogelijke instructeurs (zijn hier trouwens al filmpjes van gepost ook dacht ik), rij mee met ervaren ringers, of lees dingen zoals dit.

BlueSkyraider

Legacy Member
den-kimi zei:
YouTube - 2009 08 23 Kanegem caravancross

zo heeft mijn fiesta toch nog een mooi einde gekregen:D
hoewel, behalve wat builen, een kapotte stabilisatorstang vanachter, een platte band en een lekke remleiding is hij eigenlijk technisch nog perfect in orde.
als er hem iemand wil hebben mag hij er altijd achter komen.

welk is de fiesta eigenlijk? :unsure:
En wanneer eindigt zo een race? En hoe wordt de winnaar bepaald? :p

denkimi

Legacy Member
de zwarte met de witte bullbar en de rode caravan.

blijkbaar is de winnaar diegene die het meest ronden heeft kunnen rijden met een stuk van zijn caravan er nog aan ofzo

ComputerVISTA

Legacy Member
Vroeger deden ze da in Holland ook (nu nogwel denk ik) beste vond ik dat die race ook achteruit kon gehouden worden :D

Kwertie

Legacy Member
Hehe zalig :p.
Worden helaas veel minder verkocht wegens geen comfort zoals in een Porsche.

Stancke

Legacy Member
[youtube]pYUlNXwJ8fY[/youtube]

Verdomme man, je moet maar durven en kunnen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan