Bram
Legacy Member
128MB zei:Nieuwe TT is imo ook een vrouwenauto.
Kzei da vroeger ook, tot ik van de week enen tegen kwam int straat. Stom dak er geen foto's van gepakt heb. Was gans int zwart, donker getinte ruiten, zwarte velgen, wa verlaagd en een klein spoilerke der op (gene standaard peisk). Damn die zag er ineens vet uit.





Maar had echt geen zin om toch maar te proberen om de camera stabiel te houden. Naar het schermke kijken doe ik ook nie, want daar wordt ge ongemakkelijk van 

