Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
128MB zei:
Nieuwe TT is imo ook een vrouwenauto.

Kzei da vroeger ook, tot ik van de week enen tegen kwam int straat. Stom dak er geen foto's van gepakt heb. Was gans int zwart, donker getinte ruiten, zwarte velgen, wa verlaagd en een klein spoilerke der op (gene standaard peisk). Damn die zag er ineens vet uit.

Catscratch

Legacy Member
YouTube - AF Tunnelrit

Een tunnelmeetingske met leuk speelgoed waaronder Corvette Z06, Ferrari F430 Spyder, Maserati Granturismo S, BMW E60 M5, etc etc

Bedankt aan Tom om te filmen. En laten we bij deze ook nog een minuut stilte houden voor Stijn ;)

Bram

Legacy Member
Catscratch zei:
YouTube - AF Tunnelrit

Een tunnelmeetingske met leuk speelgoed waaronder Corvette Z06, Ferrari F430 Spyder, Maserati Granturismo S, BMW E60 M5, etc etc

Bedankt aan Tom om te filmen. En laten we bij deze ook nog een minuut stilte houden voor Stijn ;)

Nurburgring stickerke op die Ferrari :)

Soundstorm

Legacy Member
Catscratch zei:
YouTube - AF Tunnelrit

Een tunnelmeetingske met leuk speelgoed waaronder Corvette Z06, Ferrari F430 Spyder, Maserati Granturismo S, BMW E60 M5, etc etc

Bedankt aan Tom om te filmen. En laten we bij deze ook nog een minuut stilte houden voor Stijn ;)
Is eigenlijk nog 'ok', had gedacht dat het veel slechter ging zijn :p Maar had echt geen zin om toch maar te proberen om de camera stabiel te houden. Naar het schermke kijken doe ik ook nie, want daar wordt ge ongemakkelijk van :p

Soundstorm

Legacy Member
Bwa, da kan mij minder schelen, is toch mijn auto nie. Maar mijn kleren zouden dan heel de avond vuil geweest zijn :(

Catscratch

Legacy Member
En de kans had er dan ook wel dik ingezeten da'k nadien ook op u had overgegeven :D

Soundstorm

Legacy Member
Wel mooi hoe ge het beeld zo wa versneld hebt en er echte geluiden hebt over gezet. Precies of we rijden echt super snel door die tunnels! :eek:

Stancke

Legacy Member
Catscratch zei:
YouTube - AF Tunnelrit

Een tunnelmeetingske met leuk speelgoed waaronder Corvette Z06, Ferrari F430 Spyder, Maserati Granturismo S, BMW E60 M5, etc etc

Bedankt aan Tom om te filmen. En laten we bij deze ook nog een minuut stilte houden voor Stijn ;)

Jammer dat het geluid niet overkomt zoals in het echt, moet écht gigantisch luid zijn. Kan mij het geluid nog levendig voorstellen in de tunnel toen we terugkwamen van de Ardennenrit. Het geluid van de QP S, beter bestaat er toch niet.

SkateDivision

Legacy Member
Catscratch zei:
YouTube - AF Tunnelrit

Een tunnelmeetingske met leuk speelgoed waaronder Corvette Z06, Ferrari F430 Spyder, Maserati Granturismo S, BMW E60 M5, etc etc

Bedankt aan Tom om te filmen. En laten we bij deze ook nog een minuut stilte houden voor Stijn ;)

Echt een vet filmpke! Als iemand er nog in die aard ergens weet staan, zet die hier dan ook maar neer :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan