CuRv3
Legacy Member
Ruben666 zei:YouTube - CZ Rally crash compilation (die op 2:32 --> chance gehad)
@ 1:12 bomen kappen krijgt een nieuwe betekenis
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruben666 zei:YouTube - CZ Rally crash compilation (die op 2:32 --> chance gehad)
128MB zei:als iedereen zo zou redeneren waren er enkel races met F1![]()
Ge zout er nog van verschieten wat voor een baanligging zo'n vrachtwagen heeft. Die beestjes gaan van 0-160 in 9 sec, redelijk snel voor een ''log ding'' van 6 tonTerror Factor zei:'k heb echt moeite om da te snappen he: racen met iets dat per definitie groot log en verschrikkelijk traag is. Da's gewoon de slechtste basis die er bestaat om te racen:/

BijzaakCuRv3 zei:luchtvervuiling!

Dikke ²128MB zei:kvind da vree cool zo ne camion![]()


gaan ze nog allemaal uitvinden.«Vision» zei:Die vertellen ook maar de helft op die 'how to change oil filter' tutorial hoor.
Als ge niet juist onder de krikpunten opkrikt kunt ge heel wat schade aanrichten. (smeerput is veel makkelijker btw).
Een beetje olie op de rubberen ring van de oliefilter smeren zorgt ervoor dat die beter erop schuift en dat de dichting niet beschadigd word.
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).
maarja 'k denk dat die filmkes eerder voor entertainment zijn.
Giet gij daar gewoon in hoeveel er voorgeschreven is?«Vision» zei:En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).
Daar heb je het«Vision» zei:Die vertellen ook maar de helft op die 'how to change oil filter' tutorial hoor.
Als ge niet juist onder de krikpunten opkrikt kunt ge heel wat schade aanrichten. (smeerput is veel makkelijker btw).
Een beetje olie op de rubberen ring van de oliefilter smeren zorgt ervoor dat die beter erop schuift en dat de dichting niet beschadigd word.
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).
maarja 'k denk dat die filmkes eerder voor entertainment zijn.

Ruben666 zei:


Hoe ga je zoiets aan je verzekering uitleggen? 
BlueSkyraider zei:kGa der geen aparte thread over opstarten, maar:
Videozone
gaan ze nog allemaal uitvinden.
Begrijp me niet verkeerd, met slicks rondrijden is idd gevaarlijk.
Maar om daar direct weer boetes voor uit te schrijven vind ik er wel wat over.
Een sensibiliseringscampagne met zo een systeem/controle zou veel beter zijn imho.