Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
128MB zei:
als iedereen zo zou redeneren waren er enkel races met F1 :sop:

Ne gewone auto of moto is ni traag, log en zwaar. En daar zit ge nog me het aspect da da VEEL goedkoper is dan F1. Een camion kopen en dan nog tunen voor het racen lijkt me nu niet bepaald goedkoop. Voor 1/20ste van de prijs hebt ge waarschijnlijk ne auto die gewoon rondjes rijdt rond die camion.

[LRRP]

Legacy Member
Terror Factor zei:
'k heb echt moeite om da te snappen he: racen met iets dat per definitie groot log en verschrikkelijk traag is. Da's gewoon de slechtste basis die er bestaat om te racen:/
Ge zout er nog van verschieten wat voor een baanligging zo'n vrachtwagen heeft. Die beestjes gaan van 0-160 in 9 sec, redelijk snel voor een ''log ding'' van 6 ton :D

CuRv3 zei:
luchtvervuiling!
Bijzaak :p

[LRRP]

Legacy Member
128MB zei:
kvind da vree cool zo ne camion :p
Dikke ²

Klik :love:
Ik vind het gewoon impressionant die trucks. Van een gewone/trage 6 cilinder oplegger een snelle circuitwagen maken die + 1200 pk braakt, geniaal gewoon :D

BlueSkyraider

Legacy Member
kGa der geen aparte thread over opstarten, maar:
Videozone
:wtf: gaan ze nog allemaal uitvinden.

Begrijp me niet verkeerd, met slicks rondrijden is idd gevaarlijk.
Maar om daar direct weer boetes voor uit te schrijven vind ik er wel wat over.
Een sensibiliseringscampagne met zo een systeem/controle zou veel beter zijn imho.

«Vision»

Legacy Member
Die vertellen ook maar de helft op die 'how to change oil filter' tutorial hoor.
Als ge niet juist onder de krikpunten opkrikt kunt ge heel wat schade aanrichten. (smeerput is veel makkelijker btw).
Een beetje olie op de rubberen ring van de oliefilter smeren zorgt ervoor dat die beter erop schuift en dat de dichting niet beschadigd word.
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).

maarja 'k denk dat die filmkes eerder voor entertainment zijn.

Guardian-X-

Legacy Member
«Vision» zei:
Die vertellen ook maar de helft op die 'how to change oil filter' tutorial hoor.
Als ge niet juist onder de krikpunten opkrikt kunt ge heel wat schade aanrichten. (smeerput is veel makkelijker btw).
Een beetje olie op de rubberen ring van de oliefilter smeren zorgt ervoor dat die beter erop schuift en dat de dichting niet beschadigd word.
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).

maarja 'k denk dat die filmkes eerder voor entertainment zijn.

Twaren dan ook vrouwen die aan nen auto aant werken waren ^^ en het zagen er mij nie de meest slimme types uit.

anders geen vooroordelen hoor.

Soundstorm

Legacy Member
«Vision» zei:
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).
Giet gij daar gewoon in hoeveel er voorgeschreven is?

Ik giet gewoon vol tot aan het max streepje. Als de filter vervangen ordt, eens starten en wa gas geven. En daarne terug bijvullen tot het streepje.

Normaal komt da wel overeen, ma ge zijt nooit zeker of ge er wel echt alle olie hebt uitgekregen.

tynoesj

Legacy Member
«Vision» zei:
Die vertellen ook maar de helft op die 'how to change oil filter' tutorial hoor.
Als ge niet juist onder de krikpunten opkrikt kunt ge heel wat schade aanrichten. (smeerput is veel makkelijker btw).
Een beetje olie op de rubberen ring van de oliefilter smeren zorgt ervoor dat die beter erop schuift en dat de dichting niet beschadigd word.
En gewoon in uw boekske kijken hoeveel olie erin moet (met oliefilter in dit geval) en dan de juiste olie erin gieten (degene die voorgeschreven word).

maarja 'k denk dat die filmkes eerder voor entertainment zijn.
Daar heb je het ;) :p

«Vision»

Legacy Member
Das niet tot op de ml he. Een klatske meer als in't boekske staat en daarna nog eens op de meetstok kijken.

nixie

Legacy Member
BlueSkyraider zei:
kGa der geen aparte thread over opstarten, maar:
Videozone
:wtf: gaan ze nog allemaal uitvinden.

Begrijp me niet verkeerd, met slicks rondrijden is idd gevaarlijk.
Maar om daar direct weer boetes voor uit te schrijven vind ik er wel wat over.
Een sensibiliseringscampagne met zo een systeem/controle zou veel beter zijn imho.

tis crisis, ze hebben geld nodig dus duwen ze ons wa meer in de put hé
da ze de naft en diesel wa goedkoper maken en dan zal ik bij 3mm mijn banden vervangen

Mr Syphon

Legacy Member
tkan ook zijn dat ze u gewoon een brief sturen met dat ge uw banden is moet laten vervangen ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan