Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


[LRRP];12415564 zei:Aangezien het een Benz is, is het 99% kans wel een Marokkaan![]()
ctgilles zei:WTF echt omgekeerd eh. Marokkozen zijn BMW rijders.
, Stond overlaatst nog in de Humo.
[LRRP];12415619 zei:Niet waar, Stond overlaatst nog in de Humo.
Turk => Bmw
Marokkaan => Benz
![]()

CuRv3 zei:www.dumpert.nl - S-klasse Turk wordt beetje boos
turk met dikke S begrijpt niet dat ie tegengehouden wordt als ie 170 rijdt op een 100 baan =)


[LRRP];12416452 zei:
CuRv3 zei:www.dumpert.nl - S-klasse Turk wordt beetje boos
turk met dikke S begrijpt niet dat ie tegengehouden wordt als ie 170 rijdt op een 100 baan =)
En zijn auto in beslag nemennTFs zei:Wat een arrogante domme Turk
Ik zou hem nog een dikke PV hebben gegeven voor smaad aan de politie.
[LRRP];12416452 zei:

nTFs zei:Wat een arrogante domme Turk
Ik zou hem nog een dikke PV hebben gegeven voor smaad aan de politie.