whatever9
Legacy Member
ctgilles zei:Geen mobiliteitsfilmpje, maar dat filmpje van die Let/Est/Whatever dat een hondje van een brug gooit(staat oa. op Break)
Kijk daar word ik dus misselijk van hè. Dat ge zoiets kunt doen met zo'n arm beest. Als ze die vinden mogen ze die gerust op exact dezelfde plaats eraf smijten! Is zien ofdattem dan nog lacht![]()
Oi, wasn't me

(staat oa. op Break)

, was dtm nu ook maar zo
ad:


Want pfft, mee zoiets MT op den openbare weg 