Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whatever9

Legacy Member
ctgilles zei:
Geen mobiliteitsfilmpje, maar dat filmpje van die Let/Est/Whatever dat een hondje van een brug gooit :( (staat oa. op Break)
Kijk daar word ik dus misselijk van hè. Dat ge zoiets kunt doen met zo'n arm beest. Als ze die vinden mogen ze die gerust op exact dezelfde plaats eraf smijten! Is zien ofdattem dan nog lacht:angry::angry::angry:

Oi, wasn't me :o

m1dnight

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hehe, spijtig dat dergelijk volk zo'n auto's reputatie omzeep kan helpen.

Maar ooit wil ik wel een W124 met wat power. Is trouwens veel sportiever dan eender welke S.

YouTube - Mercedes W124 500 E Niederländischer TV-Bericht


Mijn meter had tot laatst een w124 , nen E190 naft dacht ik. Ik vond die wagen al sinds ik klein was een prachtig ding. 't Was nen automatic, dus heeft ze hem verkocht, omdat ze ne fiesta wou? :wtf:

De auto was in perfecte staat, was geen draadje los van het interieur. De auto is verkocht voor 900 euro met 100k op de teller. Triest.

Soundstorm

Legacy Member
Terror Factor zei:
Ah ke, toeren zullen waarschijnlijk de dealbreaker zijn. 'k veronderstel da da bij supersports dan ook ni gebruikt wordt?
Geen idee, ben niet thuis in moto's :p

w3bb3r

Legacy Member
damn.. die blauwe opt laaste als em vertrekt.. die gaat gewoon heel het chassis verwringen :/

ComputerVISTA

Legacy Member
m1dnight zei:
Mijn meter had tot laatst een w124 , nen E190 naft dacht ik. Ik vond die wagen al sinds ik klein was een prachtig ding. 't Was nen automatic, dus heeft ze hem verkocht, omdat ze ne fiesta wou? :wtf:

Ik denk dat je je vergist en dat je meter een 190E had en dat is een W201, het kleinere broertje van de W124 maar trekt er uiterlijk heel hart op.

Je kan ze onderscheiden aan de achterlichten en de luchtvinnetjes aan de C-zuil.

Zijn zeer goede en vooral stevig gebouwde auto's.

Guardian-X-

Legacy Member
Gromme zei:

jah natuurlijk spoolt de turbo nie genoeg in lage toeren. Tis een 2l blok met 400+pk en ne turbo zo groot als ne stofzuiger ...

Video is redelijk duidelijk imo.

Alleen vraag ik me af als iemand ne Fq400 koopt welke van die personen gaat in godsnaam klagen van dieje turbo lag. moet em nie in 6de steken aan 50km/u hé. Als ge da nie wilt zoekt iets met twinturbo's of koop ne muscle car.

ctgilles

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Alleen vraag ik me af als iemand ne Fq400 koopt welke van die personen gaat in godsnaam klagen van dieje turbo lag. moet em nie in 6de steken aan 50km/u hé. Als ge da nie wilt zoekt iets met twinturbo's of koop ne muscle car.

Ik was (toevallig) gisteren nog aan 't denken dat zo'n FQ400 blokje wel leuk zou gaan met nen DSG die is afgesteld op die toeren :) Want pfft, mee zoiets MT op den openbare weg :lol:

Terror Factor

Legacy Member
ctgilles zei:
Ik was (toevallig) gisteren nog aan 't denken dat zo'n FQ400 blokje wel leuk zou gaan met nen DSG die is afgesteld op die toeren :) Want pfft, mee zoiets MT op den openbare weg :lol:

Wa's daar mis mee? :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan