Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|) ][ |V| ][;12534453 zei:Een knappe spreekt geen zo'n Engels...


owGuardian-X- zei:YouTube - Impreza Accident - funny as Hell
Zo even slepen ... maar ik zou gezworen hebben dat we iets vergeten zijn? Mss et contact vergete aanlegge?![]()

kwas bang harder dan 15 te gaan omda'k geen remmen of servo had 
Wacko_Escudo zei:

tynoesj zei:Ma haha stel u voor dat er plots ene met ne baseball bat naast u ruit staat![]()
haha
|) ][ |V| ][;12530817 zei:Nee, met de break, mensen van het linkervak duwen, ook al rijden ze te snel en kunnen ze niet opzij, dit door ostentatief op een halve meter te gaan rijden en ze proberen in te halen via het stukske asfalt tussen de witte lijn en het gras.![]()
Guardian-X- zei:YouTube - Impreza Accident - funny as Hell
Zo even slepen ... maar ik zou gezworen hebben dat we iets vergeten zijn? Mss et contact vergete aanlegge?![]()


Guardian-X- zei:YouTube - Nichtrijder
Kweet niet of het hier al gestaan heeft maar dees is 5 minuten strijkgaan nie te doen![]()
