Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[LRRP];12746864 zei:

brechen zei:kweet het da ge jaloers zijt op mijne spoiler
![]()

stormsman zei:bijna even veel roet als degene mee zene gechipte seat, maar wie was da nu weer???![]()

²Sapermun zei:Roet het niet, dan rijdt het niet!
Sapermun zei:
Zalig!BlueSkyraider zei:Nog een tof overzichtscompilatiefilmpje gevonden van het IMM van de voorbije zomer in Birmingham van Dag 1 tem Dag 3.
YouTube - IMM - The Movie
(check da spoilerke
)Sapermun zei:YouTube - Honda Civic VTI acceleration test nearly 10.000 Upm
ne civic waar dak kippenvel van krijg (kijk vooral naar camera van binnenin de auto) brrr.
*heb wel koptelefoon op dus extra intens
edit: ong civicske zoals de mijne(met ne slechte start wel): wel grappig om te zien hoeveel mensen dat een lelijke bak vinden. Ik was ooit 1 van hen toen mn stiefbroer al met zo eentje reed toen ik zelfs nog geen rijbewijs had. Vond dat toen ook maar raar van vorm, vooral achterkant. Hoe meer je hem ziet, hoe meer je er van gaat houden wel. YouTube - Honda Civic Type R Acceleration -FN2-
DECAsk8r1000 (3 weken geleden) Toon Verbergen zei:If I was to compare a stock Civic hatch, same year as this one, the VR6 would leave the car in dust. OR if the VR6 had as much work done with this one, we already know who would win... NOT the Honda. Why do so many people have Hondas? Just get an Mk2 GTI or Jetta, put a Vr6 motor in and delete the ac, cuz they both won't fit, but a Techtonics Tuning exhaust system in, along with headers, and a racing chip, it would eat this tuned honda civic. i would put money on it.

VMax zei:

Sapermun zei:Kzit meer in met zn zinnetje: "waarom hebben zoveel mensen hondas".. ik kocht eigelijk eentje omdat ik golfkes beugezien ben. Sinds ik zelf met ene beginnen rijden ben, lijkt het alsof er duizenden van rondrijden in oost vl alleen al lol![]()
Denk dat Honda daar wel de favoriete import is? En Nissan ofzo? 
VMax zei:Als da ne USA kerel is kan da daar wel anders zijnDenk dat Honda daar wel de favoriete import is? En Nissan ofzo?
![]()

ComputerVISTA zei:
