Archief - filmpjes - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sapermun

Legacy Member
ne civic waar dak kippenvel van krijg (kijk vooral naar camera van binnenin de auto) brrr.

*heb wel koptelefoon op dus extra intens

YouTube - Honda Civic VTI acceleration test nearly 10.000 Upm


ne civic waar dak kippenvel van krijg (kijk vooral naar camera van binnenin de auto) brrr.

*heb wel koptelefoon op dus extra intens

BlueSkyraider zei:
Nog een tof overzichtscompilatiefilmpje gevonden van het IMM van de voorbije zomer in Birmingham van Dag 1 tem Dag 3.

YouTube - IMM - The Movie

da liedje is gewoon zalig om te cruisen man! die originele mini'kes blijven het em toch doen zeh, man man (l)


edit: ong civicske zoals de mijne(met ne slechte start wel): wel grappig om te zien hoeveel mensen dat een lelijke bak vinden. Ik was ooit 1 van hen toen mn stiefbroer al met zo eentje reed toen ik zelfs nog geen rijbewijs had. Vond dat toen ook maar raar van vorm, vooral achterkant. Hoe meer je hem ziet, hoe meer je er van gaat houden wel. http://www.youtube.com/watch?v=LfvthKgpk2o&feature=related


r8(415 pk?!) vs veyron(1000pk). geeft je wel een goed idee hoe snel zoiets wel is :o (check da spoilerke :p)
http://www.youtube.com/watch?v=t42JlWP0c_0&feature=fvw

Of mss ne mclaren slr tegen de veyron(drag op 0:55 +-)
http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA&NR=1

VMax

Legacy Member
Sapermun zei:
YouTube - Honda Civic VTI acceleration test nearly 10.000 Upm


ne civic waar dak kippenvel van krijg (kijk vooral naar camera van binnenin de auto) brrr.

*heb wel koptelefoon op dus extra intens

edit: ong civicske zoals de mijne(met ne slechte start wel): wel grappig om te zien hoeveel mensen dat een lelijke bak vinden. Ik was ooit 1 van hen toen mn stiefbroer al met zo eentje reed toen ik zelfs nog geen rijbewijs had. Vond dat toen ook maar raar van vorm, vooral achterkant. Hoe meer je hem ziet, hoe meer je er van gaat houden wel. YouTube - Honda Civic Type R Acceleration -FN2-



DECAsk8r1000 (3 weken geleden) Toon Verbergen zei:
If I was to compare a stock Civic hatch, same year as this one, the VR6 would leave the car in dust. OR if the VR6 had as much work done with this one, we already know who would win... NOT the Honda. Why do so many people have Hondas? Just get an Mk2 GTI or Jetta, put a Vr6 motor in and delete the ac, cuz they both won't fit, but a Techtonics Tuning exhaust system in, along with headers, and a racing chip, it would eat this tuned honda civic. i would put money on it.

:evil:

Sapermun

Legacy Member
VMax zei:

Kzit meer in met zn zinnetje: "waarom hebben zoveel mensen hondas".. ik kocht eigelijk eentje omdat ik golfkes/peugeotkes beugezien ben. Sinds ik zelf met ene beginnen rijden ben, lijkt het alsof er duizenden van rondrijden in oost vl alleen al lol :D

VMax

Legacy Member
Sapermun zei:
Kzit meer in met zn zinnetje: "waarom hebben zoveel mensen hondas".. ik kocht eigelijk eentje omdat ik golfkes beugezien ben. Sinds ik zelf met ene beginnen rijden ben, lijkt het alsof er duizenden van rondrijden in oost vl alleen al lol :D

Als da ne USA kerel is kan da daar wel anders zijn :p Denk dat Honda daar wel de favoriete import is? En Nissan ofzo? :p

Sapermun

Legacy Member
VMax zei:
Als da ne USA kerel is kan da daar wel anders zijn :p Denk dat Honda daar wel de favoriete import is? En Nissan ofzo? :p

In usa zou ik toch gaan voor iets anders dan wat hier rondrijdt eigelijk! Daar zijn ze wsl beugezien op die domme mustangs, dwaze dodge rams of gay camaro's zeker? :unsure:

Sapermun

Legacy Member
even erg als dat filmpje van die musclecars die zowa liggen te roesten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan